فرمانده ناجا خبر داد

افزایش گیت ها در پایانه مرزی مهران از 18 مورد به 96 مورد/ تمرکز ناجا در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران

فرمانده نیروی انتظامی در جلسه هماهنگی ستاد برنامه‌ریزی اربعین در پایانه مرزی مهران، از افزایش گیت ها در پایانه مرزی مهران از 18 مورد به 96 مورد خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ - 09September 2015

افزایش گیت ها در پایانه مرزی مهران از 18 مورد به 96 مورد/  تمرکز ناجا در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران

به گزارش  خبرنگار انتظامی  دفاع پرس،  سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی  در قرارگاه اربعین حسینی مهران گفت: هماهنگی های لازم در تسریع خدمت رسانی به زائران انجام شده است.

وی ادامه داد: ناجا در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران در خصوص تسهیل تردد زائران متمرکز شده است.

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش گیت ها در پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: این گیت ها از 18 مورد به 96 مورد افزایش یافته است.

سردار اشتری  تصریح کرد: همراه داشتن گذرنامه و ویزای معتبر توسط زائرین محترم امری ضروری بوده است و در کمترین زمان ممکن گذرنامه برای افراد صادر می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "تقی مهری" رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران و محورهای مواصلاتی این شهرستان اظهار داشت: بازدید امروز در راستای پیش بینی تمهیدات ترافیکی در اربعین حسینی و سهولت در حمل و نقل زائران در معابر درون شهری و برون شهری انجام گرفت.

وی ادامه داد: در این بازدید در خصوص تاکتیک های مناسب برای کاهش مشکلات ترافیکی، راههای دسترسی، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی ویژه ایام اربعین بحث و دستورات لازم صادر شد.
 
رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: قرارگاه ترافیکی ویژه اربعین قبل از فرا رسیدن اربعین حسینی با حضور نیروهای کمکی در مهران مستقر و راه اندازی خواهد شد.
 
سردار مهری ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته نیروهای کمکی از ناجا در قالب تیم های پیاده خودرویی و موتوری برای پوشش محورهای مواصلاتی در زمان مقرر به استان ایلام و شهرستان مهران اعزام خواهند شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها