بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۲۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ - 02June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲ شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای امام خمینی (ره) با شکافتن مرز‌های جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و درحال به ثمر نشستن است.

بی‌شک جایگاه و نقش ممتاز جمهوری اسلامی ایران در پشتوانه‌سازی و تأمین امنیت پایدار ملی و منطقه‌ای که ثمره مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح بوده و بر پیشانی آن نام فرزند شایسته ملت ایران سردار عالی‌قدر سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، به‌عنوان الگوی مقاومت و پرورش‌یافته مکتب امام و رهبری می‌درخشد، ناشی از دوراندیشی و افق اندیشه امامین انقلاب نسبت به حوادث و رخداد‌ها و پدیده‌های عینی و محتمل و بصیرت و هوشمندی آنان در نهادسازی و معماری ساختار و ظرفیت‌های پاسداری از انقلاب و الزامات پیش‌روندگی آن بوده است.

امسال در حالی در سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق طلبی نه تنها از کشور‌های همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین‌ها در اروپا، آفریقا و آمریکا به گوش می‌رسد و ان‌شاءالله به زودی زود این فریاد‌های عدالت خواهی و نورانی شدن قلوب مردم جهان، انتظار فرج را به پایان برده و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و گرامی داشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بار دیگر همراه با ملت مسلمان ایران، با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها