رئیس جمهور در جلسه شورای اداری آبادان:

حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده کنندگانی که با جان مردم بازی می کنند

رئیسی گفت: حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده کنندگان که دیگر جرات اقداماتی اینچنین را نداشته باشند که با جان مردم بازی شود.
کد خبر: ۵۲۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ - 03June 2022

حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده کنندگانی که با جان مردم بازی می کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، رئیس جمهور که صبح امروز (جمعه) به صورت سرزده وارد آبادان شد و به محل حادثه متروپل رفت پس از بازدید میدانی از این محل در دیدار با خانواده های «جلیلیان و صالحیان پور» که چند عضو خانواده خود را در حادثه متروپل از دست دادند، در جلسه شورای اداری آبادان شرکت کرد.

وی در این جلسه با بیان اینکه مردم به حق انتظار دارند به روابط ناسالم و فسادهای صورت گرفته منجر به حادثه متروپل خاتمه داده شود، اظهار داشت: به موازات اقدامات فنی و میدانی، باید به سرعت، عملیات آواربرداری انجام شود.

رئیسی با بیان اینکه این وضعیت حق مردم این خطه نیست، افزود: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود. حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء‌استفاده کنندگان که دیگر جرات اقداماتی اینچنین را نداشته باشند که با جان مردم بازی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار