رئیس سابق موساد:

رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی از درون است

رئیس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی، ضمن برشمردن چندین عامل به فروپاشی از درون این رژیم، اذعان کرد.
کد خبر: ۵۲۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ - 03June 2022

رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی از درون استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه عربی ۲۱، «تامیر پاردو» رئیس سابق موساد در سخنرانی در دانشکده نتانیا در اراضی اشغالی، درباره شکاف‌های شدید داخلی در جامعه صهیونیستی و آغاز روند فروپاشی از درون هشدار داد.

وی در این‌باره اظهار داشت: اسرائیل سیستم از بین بردن خودکار خود را فعال کرده است! باید قبل از اینکه فرصت از دست برود، وارد عمل شویم و اقدامات خود را متوقف کنیم. ما هیچ چیزی فرانگرفته‌ایم. زمانی که در دهکده جهانی زندگی می‌کنیم، همه چیز در دید جهانیان قرار دارد و همه دنیا آنچه برای ما رخ می‌دهد را می‌بینند.

پاردو در ادامه افزود: اسرائیل غنی و توانمند است، اما چندپاره و در حال فرسایش است. خطراتی که برای ما وجود دارند از بین نرفته‌اند و ما روند فروپاشی از درون را که ناشی از تنفر بخش‌های جامعه از یکدیگر است، آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری چهار انتخابات پارلمانی در دو سال اخیر، گفت: حزب و ائتلافی که در انتخابات اخیر شکست خورده، نتایج را نمی‌پذیرد و مشروعیت ائتلاف حاکمیت را زیر سوال می‌برد، این رخداد‌ها از پایه و اساس اشتباه است. همین نوع رفتار‌ها موجب کاهش عمر کابینه‌ها می‌شود.

رئیس سابق موساد در ادامه اذعان کرد: هم‌اکنون در صحنه جامعه و سیاست عدم تسامح و خشونت لفظی به طور جدی رشد کرده و هر فرد یا گروهی که به شکل متفاوت فکر می‌کند، مورد حمله قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها