معاون آموزش و تربیت ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

دیدار نخبگان وظیفه با فرماندهان نیرو‌های چهارگانه ارتش

امیر سرتیپ شیخ از دیدار و گفت‌وگوی نخبگان وظیفه با فرماندهان نیرو‌های چهارگانه ارتش در طول فرآیند آموزشی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶ - 06June 2022

دیدار نخبگان وظیفه با فرماندهان نیرو‌های چهارگانه ارتشامیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون آموزش و تربیت ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم توجه به جامعه نخبگانی و آینده‌سازان کشور اظهار داشت: ارتش برای استعداد‌های برتر وظیفه، برنامه‌های ویژه آموزشی دارد و همچنین فرآیند جذب این عزیزان را نیز تسهیل می‌کند.

وی با بیان اینکه نخبگان وظیفه در طول دوره آموزشی با فرماندهان نیرو‌های چهارگانه ارتش دیدار و گفت‌وگو می‌کنند، افزود: در طول روند دوره آموزشی، فرماندهان نیرو‌های زمینی، پدافند، هوایی و دریایی یک روز با معاونان خود در میان دانشجویان حاضر می‌شوند و ضمن ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های نیرو، پاسخگوی سوالات این عزیزان هستند.

معاون آموزش و تربیت ارتش برگزاری اینگونه جلسات چهره به چهره را بر دانش‌افزایی و تجربه‌اندوزی نخبگان و جهت دادن به استعداد‌های برتر در راستای ایده‌پردازی بهتر جهت ارتقای فناوری دفاعی متناسب با تهدیدات نوپدید، تأثیرگذار دانست.

به گزارش دفاع‌پرس، مرکز آموزش شهدای ۰۱ وظیفه نیروی زمینی ارتش در هر دوره پذیرای ۵۰۰ نفر از نخبگان و استعداد‌های برتر وظیفه کشور است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار