مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

هزاران مدافع وطن و حرم برای صیانت از دختران این کشور به شهادت رسیدند

عزتی گفت: : هزاران مدافع وطن، مدافع سلامتی، مدافع حرم و‌ غیره به شهادت رسیدند تا دخترانمان لشگر خاموش دشمن نشوند و امروز تربیت فرزندان به عنوان امانت‌های الهی وظیفه و رسالت سنگین ما است.
کد خبر: ۵۲۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ - 03June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر امروز به همت حوزه خواهران حضرت ام البنین(س) و حوزه حضرت خدیج ه(س) با حضور «مرضیه عزتی» مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‍ها در شهرستان البرر برگزار شد.

عزتی در این مراسم ضمن تبریک ولادت کریمه اهل بیت (ع) و روز دختر اظهار داشت: همان گونه که مادران برای سلامتی فرزندان خویش می کوشند و مراقب هستند که از لحاظ جسمی سالم باشند باید وضعیت اجتماعی آنها را هم در نظر بگیرند.

وی گفت: وقتی مادران اجازه نمی دهند امانت های الهی غذا های مسموم بخورند و بیمار شوند باید مراقبت کنند تا فرزندانشان هرچیزی را نبینند، نشنوند و نخوانند و کودکان را مدیریت کنند تا سلامت اجتماعی آنها در خطر نیفتد.

عزتی با اشاره به اینکه فضای مجازی برای دانش آموزان نباید محیط یادگیری آموزه های غربی باشد اظهار کرد: فضای مجازی باید مرکز یادگیری و پیشرفت در درس و اخلاق و رفتار دانش آموزان باشد.

این فعال امور زنان و خانواده ادامه داد: هزاران مدافع وطن، مدافع سلامتی، مدافع حرم و‌ غیره به شهادت رسیدند تا دخترانمان لشگر خاموش دشمن نشوند و امروز تربیت فرزندان به عنوان امانت های الهی وظیفه و رسالت سنگین ماست.

وی عنوان کرد: اصلی ترین کار دشمنان و منافقان در فضای مجازی این است که با تمام توان خود به دنیا بگویند اسلام به زنان و دختران ظلم می کند و سعی دارند ذهن ها را فریب دهند. این در حالی است که پیامبر مهربانی دختران را برکت الهی نام برده که موجب نزول و شأن رحمت خداوند بر خانه ها می شوند. در هیچ کجای تاریخ، عزت و احترامی که اسلام به زنان و دختران گذاشته وجود ندارد لذا مراقب فریب های دشمن باشید.

عزتی در تعریف واژه گرامی دامان مادری اظهار کرد: «دا» یعنی مادر و «مان» یعنی محل مادری. مادران در دامان خود فرزندان را پرورش می دهند و بی شک مراقبت از فرزندان در فضای مجازی مراقبت از سلامت اجتماعی آنها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار