با صدور پیامی؛

تشکل‌های شاهد و ایثارگر سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را گرامی داشتند

تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام خونین 15 خردادماه بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۵۲۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷ - 03June 2022

تشکل‌های شاهد و ایثارگر سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشتندبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام خونین 15 خردادماه بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

این انقلاب بی‌نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شنا خته شده نیست (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

انقلاب اسلامی به رهبری قاعد اعظم امام خمینی (ره) با پیروزی خون بر شمشیر و با قیام مردم در 15 خرداد آغاز شد و ملت شریف ایران در این راه از همه هستی خود گذشت تا حکومت وابسته به استکبار جهانی را سرنگون و با بذل جان و مال جمهوری اسلامی را مستقر کردند، در واقع آنچه این شجره طیبه را ثمر بخشید، خون پاک شهیدان و اهدای اعضای عزیز جانبازان و تحمل آزادگان زیرشکنجه در راه اسلام و رضای حضرت حق و اعتلای ایران اسلامی بود.

مردم ایران به ندای امام حسین (ع) لبیک گفتند که فرمود «هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنیِ» و در این مسیر از هیچ تلاش و فداکاری به رهبری معمار کبیر انفلاب اسلامی کوتاهی نکرده و هرگونه دشمنی‌های امریکا و هم پیمانانش را مدبرانه دفع نموده، ولی حاضر نشدند، ذره‌ای از اعتقادات و آرمان‌های امام (ره) و شهدا دست بردارند.

حال بعد از گذشت چندین سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، هر کدام از ما در حفظ و استمرار این نهضت حسینی مسئول بوده و باید همان فداکاری‌ها را تا لحظات پایان عمر سرلوحه زندگی خود قرار داده و از هیچ کوششی به پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت جهاد تبیینی فروگذاری ننماییم.

حال در سالروز ارتحال ملكوتي بنیان‌گذار جمهوري اسلامي ايران خداوند متعال را بر نعمت بزرگ انقلاب اسلامی شکر گزاریم و به روح بلند معمار کبیر آن که توانست اسلام ناب محمدي (ص) را احيا کند، سلام و درود می‌فرستیم و در فراق‌ مولا و مقتدایمان و در آستانه قيام خونين 15 خرداد كه نقطه آغازي براي توفان عظيم انقلاب اسلامي شد با خلف برحق‌اش تجدید پیمان کرده و بر تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر فرامین معظم له تأکید می‌نماییم.

اینک که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب عزیز کمر همت بر اختلاف‌افکنی در اقشار مختلف به‌ویژه جامعه معزز ایثار و شهادت از طریق برخی افراد فریب خورده و جانباز نما و همچنین برخی گروه‌های غیررسمی و سردسته‌های خودخوانده و قانون‌گریز بسته‌اند باید بدانند که مردم به فرموده امام (ره)، پشتیبان ولی فقیه هستند و با تبعیت محض از رهبر خود هرگز اجازه نخواهند داد آسیبی به این کشور و نظام برسد.

ما تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن تسلیت سالروز ارتحال جانسوز بنیان‌گذار جمهوري اسلامي ايران در این مقطع حساس مجدانه از مسئولین می‌خواهیم همچون رهبر معظم انقلاب عزیزمان گام در راه تحقق آرمان‌های امام (ره) و شهدا برداشته و تلاش در کاهش مشکلات جامعه نمایند و بدین ترتیب همراه و همگام ملت شریف، بخصوص مردم غیور تهران همچون گذشته با شرکت در مراسم و برنامه‌های سالروز ارتحال حضرت امام (ره) با مولا و رهبر حکیم و فرزانه تجدیدعهد می‌نماییم.

والسلام علی عباد الله الصالحین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار