مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت:

دشمن دنبال تحریف واقعیت‌های دوره طاغوت است

ابوالقاسمی گفت: کار دشمن این است که واقعیت‌ها را تحریف کند و تصویری غیر واقعی از زمان طاغوت نشان دهد.
کد خبر: ۵۲۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ - 04June 2022

دشمن دنبال تحریف واقعیت‌ها از زمان طاغوت استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد ابوالقاسمی» مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت روز گذشته (جمعه) در مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل که در مصلای اهواز برگزار شد، با بیان اینکه جمهوری اسلامی در دنیا مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: دنیا کشور‌های دیگر را به گونه‌ای نشان می‌دهند که گویی آنجا بهشت جهان است. آمریکا بعضی از جلوه‌های زیبای خود را در فیلم‌ها نشان می‌دهد، اما در پشت پرده فقر بیداد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قرآن می‌گوید استوار باشید، افزود: امروز بحران غذا در همه جا اتفاق افتاده است. گرانی غذا در کشور‌های منطقه مسوولان ما را وادار کرد که یارانه‌ها را به این شکل اجرا کنند. در کشور‌های دیگر هم مواد غذایی گران شد اما طوری قلمداد می‌کنند که گویی این مشکلات فقط مربوط به ایران است.

ابوالقاسمی با بیان اینکه اولین حربه دشمن القای حس ناامیدی است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند و رئیس جمهور تاکید دارند هر روز به حل مشکلات امیدوارتر می‌شویم.

مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت بیان کرد: نکته دیگری که دشمن انجام می‌دهد تحریف واقعیت‌ها و ارائه تصویری از زمان طاغوت است که گویی در آن زمان ایران بهشت بود. وضعیت زاغه نشینان را فراموش کردند و شروع به تطهیر آن خاندان خائن کردند. باید واقعیات آن روز را درست گفت و واقعیات امروز را دقیق دید. هزاران برابر گذشته به مردم خدمات از آب و برق و گاز و جاده و دانشگاه به مردم داده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار