با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس ایلام سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را گرمیداشت

سرهنگ «فولادی» با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامیداشت.
کد خبر: ۵۲۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ - 03June 2022

مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس ایلام سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را گرمی‌داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان ایلام با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی‌داشت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم


فرا رسیدن چهاردم خرداد ماه سالروز ارتحال آسمانی معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ اندیشمند جاودانه قرن بیستم حضرت امام خمینی (ره)را محضر ملت عزیز ایران اسلامی و امت بزرگ اسلام تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

آن شخصیت برجسته و کم نظیر تاریخ که با افکار بلند و جاودانه خویش دنیا را مات و مبهوت عظمت اقدام پیامبر گونه و طاغوت شکن خویش قرار داد و انقلاب اسلامی ایران را بر بلندای تاریخ و قله عزت و افتخار جهانی نشاند تا نورانیت آن راهگشا و الگویی نجات‌بخش و تعالی آفرین برای مسلمانان و بلکه آزادیخواهان جهان باشد.

تئوری مردم سالاری دینی اوست که افقی روشن در دنیای سیاست برای ایدئولوژی های اسلامی و دینی ایجاد مینماید و هژمون و قدرت مسلط و نامشروع نظام سلطه غرب و شرق را در هم می‌شکند و غارتگران بین الملل را رسوای عالم می‌نماید.

به راستی که تا امید به ذات اقدس پروردگار و میراث‌داری صالحان بر ارض خدا زنده است نام و یاد امام عزیزمان زنده و جاودانه تاریخ است و ملت عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی هم در تبعیت از خلف صالح آن پیر فرزانه و ماندگار به فرداهایی روشن می اندیشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها