مسئول دفتر آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

حضور کاروان خادمان حرم رضوی در همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

«هدایت‌خواه» گفت: جشن‌های «زیر سایه خورشید» کاروان خادمان با حضور خدام حرم رضوی از ۱۴ تا ۲۲ در ۹ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 04June 2022

حضور کاروان خادمان حرم رضوی در همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «ستار هدایت‌خواه» مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره جشن‌های سراسری مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» در این استان، اظهار داشت: جشن‌های ملی و بین المللی «زیر سایه خورشید» پانزدهمین دوره خود را پشت سر می گذارد و این جشن ها در ۱۵ کشور دیگر نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن ها از میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد که با حضور خدام رضوی، پرچم متبرک آن حضرت در استان های مختلف حضور پیدا خواهد کرد و در این ایام کل کشور حس و بوی رضوی می گیرد.

هدایت‌خواه یادآور شد: جشن‌های «زیر سایه خورشید» کاروان خادمان با حضور خدام حرم رضوی از ۱۴ تا ۲۲ در ۹ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی در روز ۱۴ خرداد ماه جاری در شهرستان های بویراحمد و دنا، ادامه داد: این کاروان فردا ۱۵ خرداد ماه به شهر پاتاوه و شهرستان مارگون سفر می کنند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کاروان «زیر سایه خورشید» ۱۶ خرداد وارد شهرهای سوق و چرام می شوند، افزود: شهرستان های بهمئی و لنده نیز روز ۱۷ خرداد ماه میزبان کاروان خدام حرم مطهر رضوی خواهند بود.

هدایت خواه از حضور کاروان خدام رضوی در روز ۱۸ خرداد در شهرستان کهگیلویه خبر داد و ابراز کرد: این کاروان ۱۹ خرداد ماه میهمان مردم خونگرم شهرستان گچساران هستند. 

وی با بیان اینکه کاروان «زیر سایه خورشید» روز ۲۰ خرداد در شهرستان های باشت و بویراحمد حضور خواهند داشت، گفت: این کاروان روز ۲۱ خرداد پس از انجام برنامه ها یاسوج را ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار