نماینده مردم همدان در مجلس:

ثمرهٔ اندیشه‌های امام خمینی (ره) در هر حوزه‌ای قابل تامل است

حجت‌الاسلام «آزادیخواه» گفت: بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی، ثمرهٔ اندیشه‌های امام خمینی (ره) امروز بهتر از هر روز دیگر به چشم می‌آید.
کد خبر: ۵۲۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ - 04June 2022

امروز ثمرهٔ اندیشه‌های امام خمینی (ره) بهتر از هر روز دیگر به چشم می‌آیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب امروز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام با حضور مسئولین استانی و آحاد مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «احد آزادیخواه» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک شخصیت و الگو در جهان اسلام است که ما افتخار شاگردی مکتب وی را داریم.

حجت‌الاسلام «آزادیخواه» گفت: حضرت امام راحل با تبیین اندیشه‌های اسلامی و تربیت اسلامی مقدمه تشکیل حکومت اسلامی را بنا گذاشت تا به ثمر رسیدن حکومت اسلامی زمینه ظهور حضرت حجت‌ (عج) فراهم شود.

وی در ادامه گفت: اگر امروز دشمنان ما جرعت تعرض و دست درازی به خاک و ناموس مارا ندارند، نتیجه تفکریست که ۴۳ سال پیش حضرت امام پایه گذار آن بود و امروز نتیجه‌ آن را داریم می‌بینیم.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی، ثمرهٔ اندیشه‌های امام خمینی (ره) امروز بهتر از هر روز دیگر به چشم می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار