همزمان با سالروز ارتحال امام راحل صادر شد

بیانیه اداره کل حفظ آثار زنجان به مناسبت سالروز ارتحال امام

همزمان با سالروز ارتحال امام راحل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۵۲۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 04June 2022

بیانیه اداره کل حفظ آثار زنجان به مناسبت سالروز ارتحال امامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با صدور بیانیه فرارسیدن سالروز ارتحال امام (ره) را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

در حالی‌که ۳۳ سال از ارتحال حضرت امام خمینی ره آن پیر و مقتدای فرزانه می‌گذرد، شخصیت و میراث تاریخ‌ساز حضرت امام (ره)؛ همچنان الهام‌بخش آزادی‌خواهان و حق‌طلبان و جویندگان عدالت و برابری است.

امروز نظام جمهوری اسلامی به فضل الهی مصمم‌تر از همیشه بر پیمان وثیق خود با امام راحل، وفادار بوده و پرچم مقاومت، کفرستیزی و حمایت از عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی را با افتخار در جهان به اهتزاز درآورده است.

امام راحل، در نیمه خرداد سال ۱۳۴۲ پرچم مبارزه با طاغوتیان ظلم‌گسترِ ستم‌پیشه را بر دست گرفت و نهالی مستحکم نشاند که ۱۵ سال بعد در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، انقلابی مردمی و مبتنی بر ارزش‌های انسانی و اسلامی را موجب شد.

منظومه عظیم فکری و آرمان‌های سترگ امام خمینی(ره) به عنوان معمار انقلاب اسلامی طلیعه تحقق تمدن نوین اسلامی ـ ایرانی را نوید می‌دهد.

دشمنان ملت فرهیخته و انقلابی ایران علیرغم تمامی سیاست‌های شیطنت آمیز خود در جلوگیری از حرکت کشور به سوی قله‌های عظیم پیشرفت ناکام ماندند اما همچنان تلاش می‌کنند مانع ترویج الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت در میان ملت‌های اسلامی و آزاده جهان شوند.  

مدعیان دروغین آزادی و سردمداران فرهنگ ستیزی، از تحقق «جهاد تبیین» آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتشار اندیشه‌های های امامین انقلاب، به شدت واهمه دارند و با دامن زدن به سیاست ایران هراسی و اسلام هراسی می‌کوشند از شکل گیری تمدن نوین اسلامی ـ ایرانی و فراگیر شدن آن جلوگیری کنند.

ضمن بزرگداشت نام و یاد امام راحل و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهدای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی بر عهد و پیمان خود با خمینی کبیر (ره) و خلف صالحش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تاکید داشته و در راستای تحقق شعار انقلاب اسلامی می‌کوشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار