فرماندار شهرستان البرز؛

اندیشه حضرت امام خمینی (ره) دارای ابعاد مختلفی است

«غفوری» در جمع زائران بارگاه ملکوتی امام خمینی (ره) گفت : اندیشه حضرت امام خمینی (ره) دارای ابعاد گوناگونی است و جنبه سیاسی امام راحل به دلیل مبارزه و جهاد علیه قدرت‌های استکباری جهان از جمله آمریکا بیشتر مطرح است.
کد خبر: ۵۲۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 04June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «مصطفی غفوری» فرماندار شهرستان البرز امروز در جمع زائران حرم امام خمینی (ره) ضمن تسلیت و گرامیداشت سالروز رحلت امام (ره) و شهدای قیام پانزده خرداد اظهار داشت: امروز در جمع زائران شهرستان البرز و در جوار بارگاه ملکوتی امام راحل (ره) گرد هم آمده‌ایم تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنیم.

غفوری عنوان کرد: اندیشه حضرت امام خمینی (ره) دارای ابعاد گوناگونی از جمله عرفانی، فلسفی، فقهی، اصولی، ادبی، دینی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی است و جنبه سیاسی امام راحل بدلیل مبارزه و جهاد علیه قدرت های استکباری جهان از جمله آمریکا بیشتر برای عموم مردم جهان مطرح است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در قرن حاضر احیاء کننده دین اسلام و ارزش های اسلامی و کرامت انسانی در جهان بود خاطر نشان کرد: امروز همه مسلمانان جهان به وحدت و همدلی بیشتر نیاز دارند و باید مراقب باشند که در مورد فتنه های مستکبرین که به شیوه های مختلف وجود دارد، مخصوصا تحریم و فشارهای اقتصادی، ساده انگار نباشند.

امام خمینی (ره) پرورش دهنده دلیرمردان و زنانی است که با فرهنگ متعالی، روحیه انقلابی، تفکر الهی و حضور بی‌بدیل و معجزه‌گر خود در صحنه‌های انقلاب اسلامی افتخارات بیشماری را رقم زده‌اند و با بصیرت، لحظه‌شناسی و ایثار خود در مسیر تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی، آرامش ملت ایران و حقانیت مسلمانان جهان گام برداشته‌اند.

وی افزود : اکنون با حضور خود در مراسم ارتحال امام (ره) و حضور همیشگی در تمای صحنه ها با رهبری عزیز تجدید بیعت کرده وعرضه میداریم که همیشه پای آرمان های انقلاب و رهبری مقاوم ایستاده ایم و تمام تلاش خود را جهت خدمت به مردم عزیز ایران اعلام میداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها