معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان:

هدف نهایی انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی است

سیفی گفت: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی در مسیر تمدن سازی پشت سر گذاشته شود.
کد خبر: ۵۲۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷ - 04June 2022

هدف نهایی انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، اجتماع پرشور مردم اندیمشک امروز (شنبه ١۴ خرداد‌ماه) به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور «عبدالرضا سیفی»، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در مصلی این شهرستان برگزار شد.

سیفی با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی نخبگان و فرهیختگان استان در جهت دستیابی به اهداف تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: فرهیختگان و نخبگان استان باید برای نقش‌آفرینی خوزستان در دستیابی نظام به هدف متعالی تمدن نوین اسلامی برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه بر مبنای نظر رهبری انقلاب، هدف نهایی انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی است، عنوان کرد: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی در مسیر تمدن سازی پشت سر گذاشته شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود: خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع، مهد تمدن و تدین در ایران باید به کمک نخبگان، جایگاه و نقش خود را در مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به تمدن نوین اسلامی باز تعریف کند.

سیفی با اشاره به اهتمام رئیس جمهور و مسوولان دولت مردمی به حل مشکلات خوزستان ادامه داد: با توجه به اهتمام دولت مردمی برای حل مشکلات خوزستان به یاری خدا در آینده ‌‌ای نزدیک مشکلات این استان مرتفع می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار