دبیر شبکه جوانان رضوی مازندران خبر داد؛

برگزاری بیش از ۱۹۰ برنامه با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در مازندران

«شمشیربند» از برگزاری بیش از ۱۹۰ برنامه فرهنگی هنری با حضور دو کاروان جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ - 05June 2022

برگزاری بیش از ۱۹۰ برنامه کاروان «زیر سایه خورشید» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «پیروز شمشیربند» دبیر شبکه جوانان رضوی مازندران در حاشیه حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این کاروان به مناسبت دهه کرامت روز گذشته وارد فرودگاه شهدای ساری شد، درخصوص مدت زمان حضور کاروان‌های زیرسایه خورشید در استان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» باشکوه خاصی در استان اجرا خواهد شد.

مسئول ستاد برگزاری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» مازندران افزود: برگزاری برنامه، ترویج سبک زندگی رضوی و ترویج فرهنگ زیارت از راه دور و بسط نشاط دینی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در سراسر استان مازندران از جمله برنامه‌هاست.

شمشیربند با بیان اینکه استان مازندارن به مدت هشت روز از ۱۴ لغایت ۲۱ خرداد میزبان دو کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود، بیان داشت: مردم سراسر استان از رامسر تا گلوگاه، میزبان این دو کاروان خواهند بود.

دبیر شبکه جوانان رضوی مازندران گفت: اعضای هر کاروان متشکل از سه نفر شامل مبلغ، مداح و خادم  است و بیش از ۵۵ مجموعه مردمی در اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها همکاری می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه اولین برنامه ما در روز افتتاحیه، حضور در یادمان شهدای گمنام پارک موزه دفاع مقدس مرکز استان بوده است، اظهار داشت: بیش از ۱۹۰ برنامه شامل دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با نخبگان، دیدار با بیماران در مراکر درمانی، حضور در مناطق محروم،  حضور در مراکز نظامی، حضور در زندان‌ها و ندامتگاه‌ها و جشن‌های مردمی برای بهره مندی از حضور این دو کاروان زیرسایه خورشید تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار