سردار ساجدی نیا در مراسم تشییع شهید مولایی:

شهادت شهید مولایی در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ رقم خورد/ شهید مولایی یکی از افسران شجاع و ولایی ناجا بود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: شهید مولایی بسیار متعهدانه و دلیرانه در عملیات هایی که به وی محول می شد شرکت می نمود و از افرادی بود که بسیار مقتدرانه عملیات هایش را با موفقیت به سرانجام می رساند.
کد خبر: ۵۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ - 10September 2015

شهادت شهید مولایی در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ رقم خورد/ شهید مولایی یکی از افسران شجاع و ولایی ناجا بود

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار پاسدار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم تشییع پیکر شهید ستوان یکم میثم مولایی که صبح امروز از مقابل پایگاه هفتم پلیس امنیت ناجا تا میدان امام خمینی برگزار شد، اظهار داشت: در طی ایجاد یک امنیت در سطح شهر تهران، همکاران ما دو روز پیش عملیاتی را در یکی از محلات تهران جهت مقابله با سوداگران مرگ که اقدام به قاچاق و فروش موادمخدر میکردند، انجام دادند.

وی ادامه داد: این عملیات به عزیزان ما در پلیس امنیت واگذار شد و پس از شناسایی، منزل قاچاقچیان به محاصره همکاران ما درآمد. همکاران ما که در این عملیات با درگیری مسلحانه روبرو شدند دو نفر از اراذل و قاچاقچیان زخمی شدند و همکار ما ستوان یکم میثم مولایی پس از زخمی شدن به بیمارستان منتقل شد و پس از چند ساعت به درجه رفیع شهادت رسید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ شهید مولایی را یکی از افراد شجاع و ولایی برشمرد و گفت: شهید مولایی بسیار متعهدانه و دلیرانه در عملیات هایی که به وی محول می شد شرکت می نمود و از افرادی بود که بسیار مقتدرانه عملیات هایش را با موفقیت به سرانجام می رساند.

سردار ساجدی نیا خطاب به مردم کشور گفت: مردم بدانند ماموران پلیس خصوصا شهر تهران تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیتی مستمر برای مردم خواهند داشت و شهید مولایی اولین شهید نبوده و قطعاً آخرین شهید ناجا نیز نخواهد بود و من این شهادت را به محضر مبارک ولی عصر، نایب بر  امام خامنه ای، ملت عزیز و خانواده شهید تبریک و تسلیت گفته و آرزو میکنم که بتوانیم همه ما راه این شهید عزیز را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار