جانشین فرمانده کل سپاه:

پشتیبانی مردم از انقلاب رمز پیروزی بر دشمنان است

سردار فدوی گفت: پشتیبانی مردم از انقلاب، رمز پیروزی بر دشمنی استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۵۲۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ - 05June 2022

پشتیبانی مردم از انقلاب رمز پیروزی بر دشمنان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم پیشوا که در صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ۴۳ سال است که در عیان‌ترین وجه ممکن، جبهه شیطان بزرگ در برابر جبهه انقلاب اسلامی ایستاده‌ ولی قیامی که بر اساس آموزه‌های اسلامی شکل گرفته و اثرات آن تا پیرزوی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی تداوم داشت با پشتوانه مردم، بر تمامی توطئه‌ها غلبه می‌کند.

وی افزود: همانطور که امام در سال ۵۸ با قاطعیت فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند، هم اکنون نیز پس از گذشت ۴۳ سال و با وجود تلاش های متعدد، آمریکا و همراهان او همچنان نیز نمی توانند هیچ غلطی بکنند، در طول این سال‌ها، مردم ایران نه تنها در بربر هجوم همه جانبه جبهه کفر و ظلم ایستاده بلکه سال های طولانی است که آنها دنبال ما هستند تا علیه آنان اقدامی‌نکنیم.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: مقاومت مردم ایران باعث شده تا اقدامات مادی و دنیایی دشمنان بسیار بیشتر شود ولی نتایج آن ۱۸۰ درجه تغییر داشته و به نفع ایران اسلامی رقم خورده است، اگر جبهه حق با نیت خدایی به وجود آید و مردم تمام قد و با صدق و اخلاص پای کار باشند، خداوند ضمانت کرده که جیهه حق پیروز است و هیچ‌گاه حزب شیطان و جبهه باطل پیروز نیست.

وی با اشاره به مبارزات انقلابی مردم پیشوا گفت: مردم پیشوا در سال ۴۲ و در حالی که امکانات ارتباطی امروز وجود نداشت و می دانستند پایان این راه شهادت است، در دفاع از مرجعیت کفن پوشیدند، این عشق و ارادت مردم باعث شده تا در ۴۳ سال گذشته با وجود تمام خباثت‌ها، خبیثان دنیا نه تنها از عهده مطامعی که دنبال آن بوده‌اند برآیند، بلکه همواره در مقابله با ایران اسلامی شکست خورده هستند و امروز بر این شکست اعتراف کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: تقوا و عمل به تکالیف الهی هر روز باید نسبت به روز قبل بیشتر باشد زیرا هر روز علم و تکنولوژی ما افزایش می یابد و متناسب با آن نیز تکالیف ما سنگین‌تر می‌شود.

سردار فدوی با تأکید بر لزوم انتقال ارزش‌های انقلابی به نسل جوان خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید برنامه داشته باشند تا انتقال نسل به نسل ارزش‌های انقلاب صورت گیرد تا آیندگان بدانند در سال ۴۲ در دل ها و عمل ها چه بر مردم این شهر گذشت و شهادت ها چگونه اتفاق افتاد، رخدادی که در دفاع مقدس و جریان دفاع از حرم نیز بین مردم شهرستان پیشوا متبلور شد و رشادت‌های بسیاری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به هدف قراردادن جوانان از سوی دشمنان اسلام اظهار داشت: امروز دشمنان مغز جوانان ما را مورد تهاجم قرار داده اما چون آنان باطل هستند، خداوند نقشه‌های آنان را ناکام گذاشته است البته ما نیز باید تلاش کنیم تا با اقدامات فرهنگی مناسب، این توطئه‌ها را بیش از پیش خنثی کنیم.

سردار فدوی یادآور شد: امروز تمام افتخارارات کشور با پشتوانه مردمی حاصل شده است و قطعا مشکلات اقتصادی کشور نیز یا همین پشتوانه حل خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح اقتصادی دولت گفت: از سال ۶۸ همه کارشناسان اعتقاد داشتند که این طرح اقتصادی باید صورت گیرد، دولت جرات بزرگی را به خرج داد و این طرح را اجرایی کرد که موفقیت در آن به پشتیبانی مردم نیاز دارد تا بتوان کشور را از این گردنه مهم عبور داد.

همزمان با سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ ، مردم شهرستان پیشوا روز یکشنبه با حضور در خیابان‌های شهر و حضور در راهپیمایی با شکوه این روز، یاد وخاطره شهیدان این قیام خونین را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها