واکنش مفتی عمان به اهانت سخنگوی حزب حاکم هند به پیامبر اسلام

مفتی عمان در بیانیه‌ای اظهارات توهین‌آمیز سخنگوی حزب حاکم هند علیه پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد و آن را اهانت به همه مسلمانان دانست.
کد خبر: ۵۲۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ - 05June 2022

واکنش مفتی عمان به اهانت سخنگوی حزب حاکم هند به پیامبر اسلامبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، اهانت سخنگوی حزب حاکم هند به پیامبر گرامی اسلام (ص)، موجی از خشم در کشور‌های عربی به دنبال داشته است و در این میان مفتی سلطان نشین عمان از جمله علمایی بود که به آن واکنش نشان داد.

«احمد الخلیلی» مفتی عمان در بیانیه‌ای اظهارات توهین آمیز سخنگوی حزب حاکم هند علیه پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

الخلیلی در انتقاد از این سخنان بیانیه‌ای در حساب توییتری خود منتشر و سخنان توهین آمیز سخنگوی حزب حاکم هند را اهانت به همه مسلمانان دانست.

وی در این بیانیه نوشت: جسارت وقیحانه سخنگوی حزب افراط گرای حاکم هند علیه پیامبر اسلام (صلی الله علیه و سلم) و همسر مطهرشان عایشه (رضی الله عنها) جنگ علیه همه مسلمانان جهان است.

مفتی عمان افزود: مسلمانان باید این تعدی آشکار به امت اسلام و پیامبرش (ص) را متوقف کنند. با یکی شدن امت اسلامی برای دفاع از پیامبرش و محرمات دینشان، خداوند برایشان پیروزی را می‌نویسد و در‌های خیر را به رویشان می‌گشاید.

گفتی است که «ناوین کومار جیندال» سخنگوی حزب حاکم هند پیشتر با انتشار توییت‌هایی به پیامبر اکرم (ص) و همسرشان عایشه اهانت کرده بود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها