سردار باقرزاده در پیامی عنوان کرد؛

گسترش فرهنگ حماسی دفاع مقدس، راه پیروزی در همه میدان‌های مبارزه است

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در پیامی عنوان کرد: نشر و گسترش فرهنگ حماسی دفاع مقدس و اشاعه تفکر بسیجی و ولایت‌مداری، روحیه جانبازی و آزادگی، رمز بزرگ و نقشه راه پیروزی در همه میدان‌های مبارزه و صحنه‌های زندگی است.
کد خبر: ۵۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ - 11September 2015

گسترش فرهنگ حماسی دفاع مقدس، راه پیروزی در همه میدان‌های مبارزه است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در آیین استقبال از خانواده روحانی شهید تازه تفحص شده "محمدحسین مختاری حسن آبادی" در آرامستان اراک پیام سردار "سیدمحمد باقرزاده" فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح توسط سردار "داود غیاثی راد" قرائت شد که متن پیام در ادامه میآید:

"باید راه شهدا همیشه زنده باشد تا تاثیرگذار در همه لحظات زندگی ما باشد. (رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنهای(مد ظله العالی)).

تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و مفقودین گرانقدر که از آغاز انقلاب اسلامی و بخصوص دوران هشت سال دفاع مقدس جان خویش را در راه حفظ آرمانها و ارزش های اسلامی، عاشقانه فدا کردند و موجبات عزت، اقتدار و سربلندی میهن اسلامی کشورمان را فراهم ساختند، فریضهای عینی و همیشگی است و بزرگداشت نام و یاد آن ستارههای درخشان آسمان انقلاب اسلامی، فضای جامعه را با روحیه حماسه، ایثار و شهادت طلبی عطرآگین میسازد.

بازخوانی یاد و نام مبارک شهیدان، نشر و گسترش فرهنگ حماسی دفاع مقدس و اشاعه تفکر بسیجی و ولایتمداری، روحیه جانبازی و آزادگی، رمز بزرگ و نقشه راه پیروزی در همه میدانهای مبارزه و صحنههای زندگی است.

حجت الاسلام محمدحسین مختاری حسن آبادی پس از 33 سال با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در شهر آفتاب و در استان زادگاه امام خمینی(رض) در جوار قبور شهیدان اراک و با استقبال و مهماننوازی مردم انقلابی، ولایتمدار و با فرهنگ استان مرکزی به آغوش خانواده برمیگردد.

اینک در طلیعه سی و پنجمین سالگرد دفاع مقدس، این انقلاب و به قدرت لایزال الهی، ایثار شهیدان والامقام، جانبازان سرافراز، آزادگان ظفرمند و استقامت و پایداری مردم عزیز و فهیم و بصیر ایران اسلامی، علیرغم همه دشمنی قدرتهای استکباری، امروز بیش از پیش در صراط قرآن، انقلاب و آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره) و با تبعیت از فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنهای (مد ظله العالی) به موفقیتهای شگرفی در عرصههای علمی، سیاسی، اجتماعی و نظامی نایل شده است.

با گذشت سالها از دوران دفاع مقدس بر مقاومت و ایثار و ولایتمداری آنها افزوده شده است.

ای همه شهدا و شهید مختاریها ما ممنون و مدیون شما هستیم و شما بودید که ایران اسلامی و انقلاب نورانی آن را بیمه نمودید.

شهیدان عزیز ما و خانوادههای صبور و بزرگوار آنان که برای یاری دین خدا، عزت و سربلندی میهن خویش از نفیسترین داشتههای عالم چشم پوشیدند، در صف بندگان صالح خدا قرار دارند.

سلام خداوند و فرشتگان و صالحان بر آنان باد.

پروردگارا! ما را در تداوم راه درخشان و سرنوشت شهیدانمان نصرت و یاری فرما.

پروردگارا میثاق ما را با شهیدان و آرمان و راه پرافتخارشان تحکیم بخش.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها