نماینده مردم در مجلس:

صفر شدن آمار جانباختگان کرونا «توفیق بزرگ» دولت سیزدهم است

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: مهار بیماری کرونا و رسیدن آمار جانباختگان این بیماری به صفر توفیق بزرگی برای دولت حجت‌الاسلام رئیسی بود که جای تقدیر و تشکر دارد.
کد خبر: ۵۲۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ - 06June 2022

صفر شدن آمار جانباختگان کرونا «توفیق بزرگ» دولت سیزدهم است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» عضو هییت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: دولت قبل واردات واکسن کرونا به کشور را به پیوستن به اف‌ای‌تی‌اف منوط می‌کرد و این تعلل باعث شد تا طبق آمار رسمی، تعداد جان باختگان این بیماری به حدود ۷۰۰ نفر در روز برسد.

عضو هییت رییسه مجلس افزود: عملکرد دولت حجت‌الاسلام رئیسی در ارتباط با بیماری کرونا نشان داد که هر جا ملت ایران و دولتمردان دست به زانوی خود بزنند و به توانمندی‌های خود تکیه کنند، موفق خواهند شد و محدودیت‌ها و تحریم‌ها نیز به طور خودکار برداشته می‌شود.

حجت‌الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در ماه‌های ابتدایی آغاز دو اقدام حمایت از تولید داخلی واکسن در کشور و واردات واکسن را در دستور کار قرار داد و با تامین واکسن مورد نیاز کشور بیماری کرونا را مهار کرد.

وی افزود: دولت سیزدهم باید در عرصه‌های اقتصادی نیز الگوی مهار بیماری کرونا را در دستور کار قرار داده و بر توانمندی‌های خود تکیه کند چراکه در این صورت است که تحریم‌ها بی اثر شده و برداشته می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها