پیام تسلیت ارتش درپی درگذشت حجت‌الاسلام دعایی

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام سید محمود دعایی، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۵۲۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ - 06June 2022

پیام تسلیت روابط عمومی ارتش به مناسبت درگذشت حجت الاسلام دعاییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام «سید محمود دعایی» نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات موجب تأسف تألم خاطر جامعه فرهنگی و رسانه‌ای کشورمان شد.

آن مرحوم که شش دوره نمایندگی مجلس و سرپرستی موسسه اطلاعات را از سال ۱۳۵۹ با حکم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در کارنامه خود دارند، از بزرگان حوزه رسانه و از مدیران مخلص و متواضع بودند که سال‌ها در کسوت اطلاع‌رسانی و تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، اخلاق‌مدارانه خدمت کرده و منشأ خدمات ارزنده‌ای شده‌اند.

یقیناً سوابق درخشان و اقدامات اثرگذار آن خدمتگزار متعهد در راستای نشر ارزش‌های انقلابی و روشنگری افکار و اندیشه‌های مختلف، باقیات‌الصالحات و توشه راهی برای آخرت‌شان خواهد بود.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصیبت درگذشت آن یار صدیق امام و رهبری را محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم قدرشناس، اهالی فرهنگ و هنر و خانواده محترم آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض کرده، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم از خداوند متعال مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار