هراس صهیونیست‌ها از حمله «حزب الله» به سکوی گازی «کاریش»

یک منبع صهیونیستی گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله حزب‌الله به سکوی گازی کاریش که در منطقه مورد اختلاف دریایی با لبنان قرار دارد، نگران است.
کد خبر: ۵۲۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ - 06June 2022

وحشت رژیم صهیونیستی از حمله «حزب الله» به سکوی گازی «کاریش»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، شبکه صهیونیستی کان در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی برای احتمال حمله حزب‌الله لبنان به سکوی گازی کاریش در دریای مدیترانه آماده شده است.

این سکوی گازی اخیراً از سوی شرکت سنگاپوری انرژی در مناطق دریایی مورد اختلاف لبنان و رژیم صهیونیستی نصب شده و قرار است در زمینه اکتشاف منابع گازی فعالیت کند.

با توجه به هشدار‌های جدی اخیر حزب‌الله لبنان در زمینه لزوم عدم نقض حریم دریایی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی، مقامات نظامی این رژیم از احتمال واکنش مقاومت لبنان هراسان هستند.‌ این در حالی است که روز گذشته به دنبال ورود کشتی رژیم صهیونیستی به منطقه مورد مناقشه میان لبنان و این رژیم، برای استخراج گاز، حزب‌الله، نخست وزیر لبنان و رئیس جمهور این کشور به این رخداد واکنش نشان داده و به رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های تجاوز به حریم دریایی لبنان هشدار دادند.

محمود قماطی عضو شورای سیاسی حزب‌الله در این باره تاکید کرد: به رژیم صهیونیستی اجازه اکتشاف نفت و گاز در منطقه مورد مناقشه را نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها