فرمانده سپاه «فجر» استان فارس:

پاتوق مطالبه‌گری موجب شناسایی و کاهش مشکلات جامعه می‌شود 

سردار «بوعلی» با اشاره به مزایای برپایی پاتوق مطالبه‌گری، گفت: این پاتوق نقش مؤثری در شناسایی و کاهش مشکلات اقشار مختلف داشته است.
کد خبر: ۵۲۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ - 06June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه «فجر» استان فارس، امروز (دوشنبه) با حضور در پاتوق مطالبه‌گری بسیج رسانه استان، با اشاره به اینکه پاتوق مطالبه‌گری اقدامی ارزشمند است که برای نخستین‌بار در استان فارس به همت بسیج رسانه شکل گرفت، اظهار داشت: این پاتوق نقش موثری در شناسایی و کاهش مشکلات اقشار مختلف داشته است.

وی اقدام بسیج رسانه در پای کار آوردن مدیران و مسوولان سازمان جهاد کشاورزی، اداره امور عشایری و سازمان بسیج عشایری جهت شنیدن مشکلات کشاورزان و دامداران را اقدامی بسیار باارزش تلقی کرد که رضایتمندی دامداران و کشاورزان استان فارس را در پی داشته و حتی سردار «غلامرضا سلیمانی» رییس سازمان بسیج مستضعفین هم در سفر به استان، این اقدام را ستوده است.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه بسیج همچنان که از نام آن پیداست، نهادی مردمی است، افزود: بسیج رسانه باید در خدمت مردم باشد و با اقشار مردمی مدام در تماس بوده و به تعمیق نهادینه کردن فرهنگ مطالبه‌گری بپردازد که البته در این خصوص باید، هم مطالبه‌گران و هم مسئولین توجیه شده باشند و زیرساخت فرهنگی مطالبه‌گری ایجاد شده باشد و همه مطالبه‌گران آداب مطالبه‌گری و متقابلا مسئولین نیز آداب پیگیری امور مردم را بدانند.

وی نقش‌آفرینی در جامعه را ماموریت و رسالت اصلی بسیج رسانه دانست و افزود: ایجاد پلی میان مردم و مطالبه‌گران و مسئولان و رساندن صدای آن‌ها به گوش متصدیان امور، در همین راستاست.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: رسانه در این میان، مورد وثوق و اعتماد هردو طرف است و اگر نقش خود را به خوبی ایفا کند و موثر واقع شود و در کنار پیگیری امور مردم و انتقال واقعیات جامعه به مسوولان امر، پاسخی صحیح نیز به جامعه منتقل کند، اثرگذاری لازم را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف بسیج باید در کنار هم بوده و به هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت هم بپردازند، افزود: در این صورت اتفاقات خوب رقم خواهد خورد.

سردار بوعلی اظهار امیدواری کرد که پاتوق‌های مطالبه‌گری بعدی هم به ابعاد و اقشار مختلف جامعه تسری یافته و به مرور و با شناسایی و تبیین مشکلات و معضلات اقشار مختلف و ارائه آن به مسئولین، موضوعات را قبل از اینکه به معضل و تنش تبدیل شوند، شناسایی و برای آن، راه حل ارائه کند.

انتهای پیام/ س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار