ادای احترام خدام حرم مطهر رضوی به شهدای زمین فوتبال چوار

خدام حامل پرچم مقدس حرم مطهر رضوی، یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال «چوار» در سال ۱۳۶۵ را گرامی داشتند.
کد خبر: ۵۲۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 06June 2022

خُدام حرم مطهر رضوی به مقام شهدای زمین فوتبال چوار ادای احترام کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، خدام حامل پرچم مقدس حرم مطهر رضوی در سرزمین لاله‌های خونین زمین فوتبال «چوار» حضور یافتند و یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار در سال ۱۳۶۵ را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین «شهاب‌الدین میهن‌پرست» امام جمعه شهر چوار، در جریان این بازدید اظهار داشت: زمین فوتبال چوار سند جنایت حزب جنایتکار بعث عراق است که باید به آن توجه بیشتری شود و در سطح ملی شناسانده شود.

وی افزود: الحمدلله که توفیق زیارت پرچم متبرک حرم رضوی در دهه کرامت نصیب مردم «چوار» شده است و خدام حرم رضوی هرساله در دهه کرامت زحمات زیادی را متقبل می‌شوند تا مردمی که فرصت زیارت امام هشتم (ع) را نداشته‌اند، پرچم متبرک امام رضا (ع) را زیارت کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین «میهن‌پرست» ضمن محکوم کردن هتک حرمت امام رضا (ع) در فیلم موهون «عنکبوت مقدس»، خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان می‌بینند که نمی‌توانند حب اهل‌بیت (ع) را از دل مردم خارج کنند و خود را ناتوان در رسیدن به اهداف خود می‌بینند، دست به تخریب و توهین می‌زنند که باید از طریق وزارت خارجه این اهانت‌ها پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار