رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام برای صدور پروانه موکب‌داری اربعین حسینی در خوزستان

موسوی از ثبت‌نام برای صدور پروانه موکب‌داری اربعین حسینی ۱۴۰۱ در خوزستان همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ - 06June 2022

آغاز ثبت‌نام برای صدور پروانه موکب‌داری اربعین حسینی در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت الاسلام «سیدمحمود موسوی» رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان امروز در جمع خبرنگاران از ثبت‌نام برای صدور پروانه موکب‌داری اربعین حسینی ۱۴۰۱ در خوزستان همزمان با دهه کرامت خبر داد.

وی افزود: متقاضیان برپایی موکب‌های اربعین، با توجه به گرمای هوای منطقه و در پیش رو بودن ماه‌های گرم سال، باید امکانات و تجهیزات سرمایشی و توان تامین آب و یخ را داشته باشند.

موسوی گفت: ثبت نام برای صدور پروانه موکب داری و تمدید آن تا اطلاع بعدی به نشانی http://mokeb.atabat.org امکان پذیر است.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه تزریق سه دُز واکسن کرونا برای خادمان موکب‌های اربعین اجباری است، افزود: همه موکب های اربعین با آمادگی صد درصدی برای پذیرایی، اسکان و تغذیه به ویژه تامین نوشیدنی باید تاییدیه مرکز بهداشت را نیز داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی از همه موکب‌های توانمند خوزستانی که قادر هستند در مرزهای شلمچه و چذابه و داخل خاک عراق خدمات قابل قبولی به زایران اربعین داشته باشند، خواست آمادگی خود را در سامانه اعلام و پروانه موکب داری را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه اقدام در راستای اسکان، تغذیه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای اربعین باید با هماهنگی و کسب مجوز از کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی انجام پذیرد، یادآور شد: مطمئن‌ترین روش اهدای نذر برای اربعین، مراجعه به درگاه ستاد توسعه و بازسازی عتبات و بخش پرداخت نذورات و انتخاب گزینه اربعین حسینی به نشانی https://atabat.org/fa/onlinepayment/form است.

اربعین سال های گذشته حدود یک هزار و ۵۰۰ موکب اربعین در مسیرهای منتهی به مرزهای چذابه، شلمچه، خاک عراق و ورودی های استان خوزستان به یک میلیون زایر اربعین خدمت رسانی ‌کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها