نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر:

با هنر می‌توان بسیاری از موضوعات معرفتی، سیاسی و انقلابی را طرح کرد

«صفایی بوشهری» گفت: با هنر می‌توان بسیاری از موضوعات معرفتی، سیاسی و انقلابی را طرح کرد که حوزه‌های دیگر اصلاً نمی‌توانند در آن عرصه قدم بردارند.
کد خبر: ۵۲۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ - 06June 2022

با هنر می‌توان بسیاری از موضوعات معرفتی، سیاسی و انقلابی را پیش بردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر امروز در دیدار با «ابوذر روحی» خواننده سرود «سلام فرمانده» با قدردانی از دست‌اندرکاران تولید این سرود اظهار داشت: اینکه سرود «سلام فرمانده» طی مدتی کوتاه در کل کشور و برخی کشورهای دیگر فراگیر شده است از عنایات خداوند متعال و امام زمان (عج) است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه جهان در آستانه تحولی عظیم نسبت به امامت و ولایت است گفت: سرود سلام فرمانده درست در همین ریل و به موقع بود به همین سبب این سرود مانا و موثر واقع شد و این کار خدا است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر باتأکید بر ادامه همین مسیر و اظهار امیدواری برای افزایش توان، قدرت و تدبیر مضاعف و ایده‌های بهتر به اهمیت حوزه هنر در فرهنگ‌سازی و ارائه محتوای مناسب به جامعه پرداخت و خاطر نشان کرد: با هنر می‌توان بسیاری از موضوعات معرفتی، سیاسی و انقلابی را طرح کرد که حوزه‌های دیگر اصلاً نمی‌توانند در آن عرصه قدم بردارند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ما آینده بسیار سخت و پیچیده‌ای در پیش‌رو داریم و برای کارهای بزرگتر خودتان را آماده کنید اظهار کرد: دشمن با استکبار هنری جلو آمده و ما هم باید با مقاومت هنری در مقابل دشمن ورود پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه هر چه انسان موثرتر باشد شیطان تیرهایش را بیشتر به سمت او نشانه می‌گیرد تصریح کرد: سپر انسان در مقابل شیطان، تواضع، فروتنی و ولایتمدار بودن است و این مهم سبب می‌شود که تیرهای شیطان به هدف برخورد نکند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها