مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی:

توانایی رهگیری ۵۰۰ هدف هوایی دشمن را داریم

امیر سرتیپ آراسته با اشاره به اینکه نسبت به تمام تحرکات هوشیار هستیم، گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدا می‌توانیم ۵۰۰ هدف هوایی دشمن را همزمان رهگیری کنیم.
کد خبر: ۵۲۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ - 06June 2022

توانایی رهگیری ۵۰۰ هدف هوایی دشمن را داریمبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «ناصر آراسته» مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی عصر امروز (دوشنبه) در آیین اختتامیه نهمین نمایشگاه آثار و اسناد ۱۵ خرداد شهرستان ورامین که در حسینیه بنی فاطمه (س) این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد برگزار شد، اظهار داشت: شهدای ۱۵ خرداد ورامین، شهدای سلحشور، ولایی و فهیم این سرزمین محسوب می‌شوند.

وی افزود: خشم مقدسی که در راه اسلام در دل مردم دشت ورامین بود، متأثر از ایمان و اعتقاد قلبی آنان بود و هنوز حق این شهدا ادا نشده است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی ادامه داد: شهدای ۱۵ خرداد مظلومانه به شهادت رسیدند، اما درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و در سال ۱۳۵۷ نهضت اسلامی به ثمر نشست.

آراسته عنوان داشت: مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ فقط شعار یا مرگ یا خمینی سر دادند که این شعار نشان دهنده عمق شعور بالای کفن پوشان ورامینی بود؛ مردمی که در مرکز یک استان یا در تهران حضور نداشتند.

مشاور عالی در امور نظامی مقام معظم رهبری گفت: ملت ایران با تاسی از شهدای ۱۵ خرداد این خشم مقدس را ادامه داده اند که نمونه آن را می‌توان در اجرای سرود سلام فرمانده مشاهده کرد.

وی یادآور شد: ستاد کل نیرو‌های مسلح و نیرو‌های نظامی نسبت به تمامی تحرکات دشمن هوشیار هستند و حرکت ابلهانه‌ای از دشمن سر بزند، نابود خواهند شد و امروز به برکت خون مطهر شهدای ۱۵ خرداد ورامین ۵۰۰ هدف هوایی را همزمان رهگیری کنیم.

آراسته افزود: امروز جبهه مقاومت در کنار ایران است و نیرو‌های جبهه مقاومت حاضر هستند برای ایران جان بدهند و امروز برای هدف قرار دادن تل آویو و حیفا ۲۳ ثانیه کافی است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک، ناوگان ایران در حیات خلوت آمریکا رژه خواهد رفت.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها