عملیات «حشدالشعبی» در شمال «بغداد»/ هلاکت ۵ عنصر تکفیری

نیروهای «حشدالشعبی» عراق طی عملیاتی در «طارمیه» واقع در شمال پایتخت این کشور پنج عنصر تکفیری داعش را به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۵۲۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ - 07June 2022

عملیات «حشدالشعبی» در شمال «بغداد»/ هلاکت ۵ عنصر تکفیریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سومریه‌نیوز، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی نیروهای حشدالشعبی در نقاط مختلف عراق ادامه دارد که بر این اساس، نیروهای حشدالشعبی عملیات جدیدی را علیه بقایای داعش ترتیب دادند.

سازمان حشدالشعبی اعلام کرد که نیروهای این گروه مقاومتی مواضع بقایای داعش در منطقه طارمیه واقع در شمال بغداد را هدف قرار دادند و به دنبال این عملیات، پنج عنصر تکفیری داعش به هلاکت رسیدند.

پیش از این، عبدالله الزیادی از فرماندهان نیروهای حشدالشعبی عراق عنوان کرده بود: شرایط امنیتی قربانی شرایط سیاسی شده است و طرف آمریکایی مانع از هرگونه حمایت مستقیم دولت از نیروهای مردمی عراق موسوم به حشدالشعبی می‌شود. این در حالی است که به هواپیماهای رژیم صهیونیستی برای بمباران اهداف حشدالشعبی در عراق اجازه پرواز داده می‌شود.

چندی پیش هم عدنان محمد التمیمی کارشناس امور امنیتی عراقی به نقش مهم حشدالشعبی عراق در تأمین امنیت مرزهای غربی این کشور اشاره کرد. وی گفت: حضور نیروهای حشدالشعبی در بخش‌هایی از مرزهای غربی تضمینی برای امنیت ملی عراق است و این حضور به کاهش رخنه‌های امنیتی به میزان 70 درصد منجر شده است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها