مبلغ اعزامی کاروان «زیر سایه خورشید»:

سرود «سلام فرمانده» تمام سیستم امنیتی غرب را عصبانی کرد

حجت‌الاسلام «یاوری» محبت اهل بیت (ع) را خار چشم دشمنان دانست و گفت: دشمنان سال‌ها هزینه کردند که محبت اهل بیت (ع) را از دل‌ها بگیرند؛ اما تنها یک سرود «سلام فرمانده» تمام سیستم امنیتی غرب را عصبانی کرد.
کد خبر: ۵۲۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ - 07June 2022

مرزبانان با تمام توان خود از سنت‌ها، باورها و مرزهای اسلامی دفاع می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدمهدی یاوری» مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید، امروز (سه‌شنبه) در جمع مرزبانان خراسان جنوبی، اظهار داشت: دشمنان به دنبال از بین بردن فرهنگ رضوی و فرهنگ جهاد و شهادت هستند؛ چراکه با فرهنگی که اهل جهاد نیست، کسی کاری ندارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ رضوی و به تبع آن فرهنگ معصومین (ع) به عنوان موفق‌ترین الگو برای پیشگیری از خطرات اخلاقی و نظامی و حتی اقتصادی است، بیان داشت: این فرهنگ امروزه به عنوان یک راهکار عملیاتی تثبیت شده در همه جهان مطرح است.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید با تأکید بر اینکه باید از تمام خدمتگزاران نظام به ویژه از مرزبانان تقدیر و تشکر شود، تصریح کرد: مدافعان حرم، شهدای امنیت و دوران دفاع مقدس آبروی از دست رفته اسلام را خریدند و وقتی بر پرچم حرم رضوی بوسه می‌ز‌نیم، یعنی عزت و شرف و مردانگی را می‌بوسیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین یاوری مطرح کرد: دنیای کفر در حدود ۱۵۰ نقطه از جهان وضعیت و جنگ نظامی ایجاد کردند که در همه جا نیز پای آمریکا در میان است و هدف آن‌ها نیز ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: اشتباه راهبردی دشمن این است که فکر کرده معنویت از کشور رفته و نماد معنویت این ۱۰ روز امام رضا (ع) است، مردم با استقبال خود از کاروان‌های زیر سایه خورشید نشان می‌دهند معنویت را با فشار‌های اقتصادی معاوضه نمی‌کند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید تصریح کرد: این محبت اهل بیت (ع) خار چشم دشمنان است و دشمنان سال‌ها هزینه کردند که محبت اهل بیت (ع) را از دل‌ها بگیرد؛ اما تنها یک سرود «سلام فرمانده» تمام سیستم امنیتی غرب را عصبانی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین یاوری با تأکید بر اینکه مرزبانان با تمام توان خود از سنت‌ها، باور‌ها و مرز‌های اسلامی دفاع می‌کنند، بیان داشت: امنیت و نظم رایگان به دست نمی‌آید و حاصل اعتقاد و ایمان است.

وی خطاب به پرسنل مرزبانی گفت: ارزش کار شما بیشتر از خدام رضوی نباشد کمتر نیست و شما خادم اهل بیت (ع) هستید و وظیفه خود خالصانه انجام دهید و این خدمت برای شما باقیات الصالحات باشد.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید، گریزی به وضعیت کید و دشمنی بی‌پایان دکترین استکبار جهانی زد و افزود: آن‌ها تحت عنوان‌های مختلف قصد تکه‌تکه کرد این کشور را دارند؛ ولی امت ما بیدار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار