امام جمعه شهرستان بشرویه خواستار شد؛

مشارکت دستگاه‌ها برای تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام «بشرویه»

حجت‌الاسلام «معلمی» با بیان اینکه شهرستان بشرویه میزبان پنج شهید گمنام است، گفت: ۲ شهید گمنام دارای یادمان نیستند و باید تلاش شود تا ساخت یادمان‌های این شهدای گمنام تا قبل از برگزاری کنگره شهدای شهرستان به اتمام برسد.
کد خبر: ۵۲۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ - 07June 2022

ضرورت مشارکت همه دستگاه‌ها در تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام «بشرویه»//// ارجاع به دبیر////به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمد معلمی» امام جمعه شهرستان «بشرویه» امروز (سه‌شنبه) در دیدار با سرهنگ «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، اظهار داشت: شهرستان بشرویه در دوران دفاع مقدس ۱۴۹ شهید و پس از آن نیز پنج شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

وی گفت: همچنین این شهرستان دارای ۳۲۰ جانباز و ۲۳ آزاده بوده و پس از دفاع مقدس همچنان روحیه انقلابی‌گری مردم آن حفظ شده است.

امام جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به برگزاری کنگره شهدای بشرویه در شهریور سال جاری، اعلام کرد: سومین کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه با رویکرد خدمت به مردم، ۱۲ شهریور امسال برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین معلمی افزود: کمیته‌های تخصصی کنگره تشکیل شده و از آن‌جا که اقدام شهدا نوعی خدمتگزاری به مردم بوده است، تمامی اقدامات در این کنگره با محور خدمت انجام می‌شود.

وی مطرح کرد: امیدواریم با همت مردم و مسئولان آنچه در شأن مردم این خطه از مرز و بوم است، در سومین کنگره اتفاق بیفتد تا نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

امام جمعه شهرستان بشرویه با بیان اینکه شهرستان بشرویه میزبان پنج شهید گمنام است، تصریح کرد: ۲ شهید گمنام دارای یادمان نیستند و باید تلاش شود تا ساخت این یادمان‌های شهدای گمنام تا قبل از برگزاری کنگره شهدای شهرستان به اتمام برسند و آماده بهره‌برداری شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین معلمی خاطرنشان کرد: همه عوامل اداری و فنی شهرستان بشرویه در این خصوص تلاش می‌کنند و انتظار داریم اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز همکاری و مساعدت لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها