تقدیر خانواده شهید «روستایی» از مترجم کتاب شهید «الکرخ»

خانواده شهید «احمد روستایی» از «عرفان طالع اسلامی» مترجم کتاب شهید «الکرخ» که شامل زندگینامه فرزند شهیدشان است، تقدیر کردند.
کد خبر: ۵۲۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 07June 2022

تقدیر خانواده شهید «روستایی» از مترجم کتاب شهید «الکرخ»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، چندی پیش نخستین همایش بین‌المللی نهضت «ترجمه» و انتشار مفاهیم ارزشی دفاع مقدس، به همراه رونمایی از ترجمه کتاب شهید «الکرخ» به قلم «لیلا گودرزیان فرد» و ترجمه «عرفان طالع اسلامی» در وصف شهید «احمد روستایی» برگزار شد.

به همین منظور خانواده این شهید والامقام به همراه «میثاق گودرزی» مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، «مهدی رمضانی» رئیس شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی همدان و تعدادی از کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با حضور در منزل «عرفان طالع اسلامی» مترجم این کتاب از زحمات وی قدردانی کردند.

همچنین خانواده شهید «روستایی» از زحمات عوامل اجرایی در برگزاری همایش بین‌المللی نهضت ترجمه به جهت نقش مهم این همایش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سایر ملل تقدیر کردند.

«احمد روستایی» متولد فروردین ماه سال ۱۳۴۲، در سن ۱۸ سالگی به عنوان بسیجی به جبهه‌های جنگ اعزام شد و در سال ۱۳۶۰ در ارتفاعات تورک در منطقه گیلان غرب و در عملیات مطلع الفجر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها