مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل:

حرم‌های شهدای گمنام، پایگاه‌های نشر فرهنگ و معنویت هستند

«واحد» گفت: حرم‌های شهدای گمنام، پایگاه‌های نشر فرهنگ و معنویت بوده و بهترین کارکرد را در ترویج ارزش‌های عاشورایی و اسلامی دارند.
کد خبر: ۵۲۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 07June 2022

حرم های شهدای گمنام، پایگاه های نشر فرهنگ و معنویت هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان «کوثر»، امروز (سه‌شنبه) با حضور «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، «مطلب صادقلو» فرماندار کوثر و سرهنگ دوم پاسدار «حسن نوروزی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوثر، در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: حرم‌های شهدای گمنام، پایگاه‌های نشر فرهنگ و معنویت بوده و بهترین کارکرد را در ترویج ارزش‌های عاشورایی و اسلامی دارند و مردم و مسئولین محلی باید تمام تلاش خود را در بهره‌برداری حداکثری از وجود پر برکت این شهدا در شهرستان کوثر به کار گیرند.

وی افزود: به همت شهرداری و با پیگیری‌های فرماندار کوثر، ساماندهی محوطه حرم شهدای گمنام کوثر با الهام از طرح‌های ارائه شده توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، تا هفته دفاع مقدس انجام می‌شود و بستر‌های لازم برای بهره‌مندی شایسته اهالی این شهر از این مکان مقدس فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها