رئیس سازمان ادبیات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

تبادل تجربیات و اقدامات نوآورانه از اهداف نشست‌های منطقه‌ای است

سردار بایرامی گفت: هدف از تشکیل نشست‌های منطقه‌ای تبادل تجربیات و به اشتراک گذاشتن اقدامات نوآورانه است و لذا فرصت مناسبی برای ارتقا کیفی کار‌ها و ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۲۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰ - 07June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، همایش منطقه‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ریاست سردار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و انتشارات و با حضور سرهنگ «مجید جوشقانی» معاون روابط عمومی و تبلیغات، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبداله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین و سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در گرگان برگزار شد.

در این نشست سردار «عباس بایرامی» اظهار داشت: هدف از تشکیل نشست‌های منطقه‌ای تبادل تجربیات و به اشتراک گذاشتن اقدامات نوآورانه است و لذا فرصت مناسبی برای ارتقا کیفی کارها و ماموریت های بنیاد حفظ آثار است.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، ضمن معرفی جغرافیا و جامعه ایثارگری استان، گزارش جامعی از اقدامات و عملکرد اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان را ارائه داد.

استفاده از ظرفیت ادارات و خیرین و معاونت های سپاه، توجه به بازی های رایانه ای و فضای مجازی، بارگزاری برنامه ها توسط همه ادارات استان در سامانه جامع دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت اساتید در تدوین دانشنامه استانی، تکمیل بانک اطلاعات پیشکسوتان و تسریع در ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس و همچنین یادمان شهدای گمنام از مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

در پایان نشست مباحث مطرح‌شده توسط مدیران‌کل حفظ آثار دفاع مقدس از سوی رئیس سازمان ادبیات و انتشارات جمع‌بندی شد.

تبادل تجربیات و اقدامات نوآورانه از اهداف نشست‌های منطقه‌ای است

تبادل تجربیات و اقدامات نوآورانه از اهداف نشست‌های منطقه‌ای است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها