برگزاری نخستین جایزه ادبی خرمشهر در خوزستان

نخستین جایزه ادبی خرمشهر به همت حوزه هنری خوزستان برای اولین بار به صورت استانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ - 08June 2022

برگزاری نخستین جایزه ادبی خرمشهر در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «فردین کوراوند» دبیر نخستین جشنواره جایزه ادبی خرمشهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری این جشنواره در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: نخستین جایزه ادبی خرمشهر به همت حوزه هنری خوزستان برای اولین بار به صورت استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد استانی با موضوعات آزادسازی خرمشهر، ایثار مردم خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس، شهدای شاخص خرمشهر، نقش تاریخ، جغرافیا و آداب و فرهنگ بومی مردم خرمشهر در مقاومت، نقش مقاومت مردمی و مسجد جامع نماد مقاومت و هر آنچه بازتاب دهنده بزرگی و عظمت آزادگی و پایداری خرمشهر است، برگزار می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره جایزه ادبی خرمشهر در ادامه هدف از برگزاری جایزه ادبی خرمشهر را ترویج و اعتلای فرهنگ و ادبیات پایداری و ایجاد بستری برای کشف و معرفی استعدادهای هنری و تجلیل از شخصیت‌های مهم ادبی و فرهنگی دانست.

کوراوند با اشاره به اینکه این رویداد در قالب‌های شعر، داستان، روایت ادبی برگزار می‌شود، تصریح کرد: هر هنرمند، می‌تواند با ارسال حداکثر سه اثر خود در هر رشته، در بخش رقابتی جشنواره شرکت کرده و همچنین می‌تواند آثار خود را در رشته های شعر، داستان کوتاه و روایت ادبی به صورت جداگانه به دبیرخانه ارسال کند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد به صورت رقابتی برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان مردادماه سال جاری به آدرس الکترونیکی hhadabiat@gmail.com یا به شماره ۰۹۰۱۶۶۵۵۹۶۵ ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار