مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

اجرای طرح کلان آموزش قرآن و عترت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

«افتخاری» گفت: با حمایت مسئولان، طرح کلان آموزش قرآن و عترت برای خانواده بزرگ امداد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است که این خانواده نزدیک ۶ میلیون نفر می‌شود و این طرح تا اواخر هفته آینده رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 08June 2022

به دنیال ایجاد نشاط و شادابی در قالب مسائل دینی برای خانواده‌ها هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «لاله افتخاری» مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره)، امروز (چهارشنبه) در دیدار با آیت‌الله «علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ولی نعمت هستند و باید به آن‌ها خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: امید است با وجود همبستگی بین دستگاه‌ها و ارتباط با مردم برای کاهش آسیب‌ها در جهت دلگرم کردن بیشتر مردم به نظام، برای همه خدمات ارائه شده قدم برداریم.

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در کمیته امداد خانم‌ها توسط خود خانم‌ها کمک می‌گیرند، یادآور شد: این اقدام کار ارزشمندی است و مراکز دیگر هم می‌توانند این‌گونه باشند.

افتخاری ادامه داد: زنان باید بتوانند در جایی که این آسیب‌ها وجود دارد و یا زنانی که آسیب‌دیده هستند، در بحث قوه قضاییه و قوه مجریه مسائل خود را مطرح کنند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما در کمیته امداد امام خمینی (ره) پیگیری گسترش فرهنگ قرآن و عترت است، افزود: با حمایت مسئولان، طرح کلان آموزش قرآن و عترت برای خانواده بزرگ امداد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است که این خانواده نزدیک ۶ میلیون نفر می‌شود و این طرح تا اواخر هفته آینده رونمایی خواهد شد.

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه ما آمادگی داریم نشاط و شادابی را در قالب مسائل دینی برای خانواده‌ها به ارمغان بیاوریم، خاطرنشان کرد: این امر سبب جلوگیری از استفاده از شبکه ماهواره‌ای می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار