مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام:

همه ظرفیت‌ها برای پوشش باشکوه اربعین آماده خواهد بود

«بازوند» گفت: تقویت اطلاع رسانی مراسم اربعین حسینی از طریق فضای مجازی یکی از اولویت‌های کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین در استان خواهد بود و تلاش می‌کنیم از همه ظرفیت‌ها برای پوشش باشکوه اربعین استفاده شود.
کد خبر: ۵۲۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ - 08June 2022

همه ظرفیت‌ها برای پوشش باشکوه اربعین پای کار خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «محمد بازوند» مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام امروز در نشست خبری اربعین اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز استان در ایام اربعین حسینی در بخش‌های مختلف و در قالب رادیو ایلام، سیمای ایلام، فضای مجازی، بخش خبر و پشتیبانی و  همچنین تعامل با شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی ملی، نقش مهمی در پوشش اخبار و اطلاع رسانی دارد.

«بازوند» تصریح کرد: با توجه به اینکه در دو سال گذشته با توجه به شرایط کرونا، زائران از حضور گسترده در مراسم اربعین حسینی محروم بودند پیش‌بینی می شود در اربعین حسینی امسال شاهد حجم گسترده ای از زوار در مرز مهران باشیم.
 
وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز ایلام همچون سال های گذشته و بر اساس رسالتی که دارد در سال جاری بیش از گذشته و با برنامه‌ریزی مدون پای کار پوشش و اطلاع رسانی اربعین حسینی در استان خواهد بود، گفت: با توجه به نقش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در زمینه اطلاع رسانی و استفاده گسترده اقشار مختلف از این بستر، تقویت اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی یکی از اولویت های این مرکز در استان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار