فرماندار ویژه دهلران:

مرزداران دهلرانی به خادمی زائران اربعین افتخار می‌کنند

«صادقی» گفت: مردم ولایت مدار و شهیدپرور دهلران همواره به خادمی زائران اربعین و عتبات عالیات افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ - 08June 2022

مرزداران دهلرانی به خادمی زائران اربعین افتخار می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «لطیف صادقی» فرماندار ویژه دهلران امروز در نشست ستاد اربعین دهلران اظهار داشت: دهلران یکی از مسیرهای اصلی ورود و خروج زائران اربعین است که باید برنامه ریزی و اهتمام ویژه برای خدمت به زائران و رفاه آنها مد نظر باشد.

وی با اشاره به اینکه اربعین امسال در شرایط گرما برگزار می‌شود، افزود: باید با جدیت بیشتر و بهتر با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای شهرستان برنامه های میزبانی از زائران را فراهم کرد.

فرماندار ویژه دهلران اربعین را یک جریان فرهنگی دانست و تاکید کرد: از افتخارات استان خدمت به زائران اربعین است که باید از این ظرفیت برای معرفی استان استفاده و همچون گذشته خادم شایسته ای برای زائران عتبات عالیات باشیم.

صادقی با اشاره به برپایی موکب های مردمی در پذیرایی از زائران عتبات عالیات یادآور شد: مردم دهلران سال های گذشته در خدمت به زائران سنگ تمام گذاشتند و بطور قطع این روند امسال با قدرت دنبال و دستگاه ها نیز در این مهم از همه ظرفیت ها بهره خواهند گرفت تا شاهد تسریع در خدمت به زائران باشیم. 

وی اضافه کرد: شهرستان دهلران آماده ارائه خدمات و پذیرایی از زائران است و برنامه ریزی‌ها و پیگیری ها برای ارائه هر چه بیشتر و بهتر خدمات نیز در دستور کار مسئولان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها