استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد؛

تخصیص اعتبارات لازم جهت آب‌رسانی به روستا‌های محروم استان چهارمحال و بختیاری

حیدری گفت: در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی، حوزه‌هایی مثل آب‌رسانی به روستا‌های محروم، تسطیح و ساخت روستا‌های محروم، ساخت مسکن و آبخیزداری مورد بررسی قرار گرفته است و اعتبار خوبی برای این منظور از مرکز تأمین شده است.
کد خبر: ۵۲۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ - 08June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در حاشیه شورای اداری چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان، اظهار داشت: محور‌هایی که امروز در شورای اداری مطرح شد، سفر ریاست جمهور و هیئت دولت سیزدهم به این استان بود.

وی افزود: مصوبات خوبی در سفر ریاست جمهور برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است و به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید شد تا برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از این اعتبارات را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: موضوع دیگر، مناطق محروم بود؛ سفر‌های شهرستانی انجام شد و بعد از آن باید به مناطق خاص و محروم در استان توجه داشته باشیم و از نزدیک مشکلات آن‌ها را بررسی کنیم.

حیدری عنوان کرد: در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی، حوزه‌هایی مثل آب‌رسانی به روستا‌های محروم، تسطیح و ساخت روستا‌های محروم، ساخت مسکن و آبخیزداری مورد بررسی قرار گرفته است و اعتبار خوبی برای این منظور از مرکز تأمین شده است.

وی درخصوص ساعات کار ادارات در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: از این به بعد ساعت کار ادارات در این استان از ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ برای بهبود کیفیت خدمت‌گزاری به مردم است، همچنین جلسات در ابتدای صبح برگزار شود تا مردم پشت در‌های بسته منتظر نمانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها