رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس:

موکب‌داران اربعین آماده برپایی موکب در عراق باشند

«قاسمی» گفت: با توجه به اعلام آمادگی عراق در همکاری جهت برپایی موکب‌های اربعین حسینی، موکب‌داران می‌توانند از همین ماه برای ثبت‌نام یا تمدید مجوز خود به سامانه موکب‌داران اربعین حسینی مراجعه کنند.
کد خبر: ۵۲۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ - 08June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «اسکندر قاسمی» رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان فارس، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه میزبانان اصلی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، دولت و مردم عراق هستند، اظهار داشت: موکب‌داران می‌توانند از همین ماه برای ثبت‌نام یا تمدید مجوز خود به سامانه موکب‌داران اربعین حسینی مراجعه کنند که تاریخ دقیق‌تر آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل گرمای احتمالی بالای 40 درجه در عراق، اولویت موکب‌های ایرانی در اربعین امسال مهیا کردن محل استراحت، اسکان و تامین آب آشامیدنی و محیط خنک است، افزود: در بخش تغذیه نیز با مشارکت موکب‌های عراقی پذیرایی از زائران صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فارس افزود: تمدید یا صدور پروانه موکب‌داران به صورت سالانه است و موکب‌داران می‌توانند از همین ماه برای ثبت‌نام یا تمدید مجوز خود به سامانه موکب‌داران اربعین حسینی مراجعه کنند تا در کمیسیون مربوطه بررسی شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: تاریخ دقیق‌تر درآینده نزدیک اعلام خواهد شد و این ثبت‌نام و تمدید مجوز موکب‌داران به معنای اعزام قطعی نیست و درخواست مواکب در کمیسیون بررسی شده و در صورت تایید کمیسیون، سیر صدور مجوز انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار