رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد؛

هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای انتشار وصیتنامه شهدای ترور گیلان

حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» ۱۷ هزار شهید ترور ایران اسلامی را سندی متقن بر حقانیت و مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جمع‌آوری و انتشار وصیتنامه ۱۴۴ شهید ترور استان گیلان است.
کد خبر: ۵۲۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱ - 08June 2022

هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای انتشار وصیتنامه شهدای ترور گیلان

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز (چهارشنبه) در نشست ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی ششم لغایت دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ستاد استانی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تشکیل شده است، افزود: تبیین ماهیت حقوق بشر آمریکایی، افشای نفاق و دروغگویی آمریکا، روشنگری جنایات شیطان بزرگ، بررسی ابعاد تروریسم بین‌الملل و دولتی، تشریح مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر جنایات استکبار جهانی، تبیین ابعاد حقوق بشر اسلامی و همچنین زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای وقایع ششم لغایت دوازدهم تیرماه از اهداف این ستاد است.

وی با اشاره به رخداد‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، تصریح کرد: ترور نافرجام مقام معظم رهبری، انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن آیت الله «محمد بهشتی» و ۷۲ تن از یارانش، بمباران شیمیایی سردشت و به شهادت رساندن ۱۱۰ نفر توسط هواپیما‌های جنگی رژیم بعثی عراق، به شهادت رساندن «محمد کچویی» رئیس زندان اوین، به شهادت رساندن آیت‌الله «صدوقی» امام جمعه یزد و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس توسط ناو آمریکایی و به شهادت رسیدن ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه هواپیما از جمله وقایع ششم لغایت دوازدهم تیرماه است.

حجت الاسلام اشجری، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را بهترین فرصت برای معرفی جنایات شیطان بزرگ در پوشش دفاع از حقوق بشر دانست و خاطرنشان کرد: آمریکای جهانخوار با اتهام به نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان ناقض حقوق بشر سعی در انحراف افکار عمومی از اقدامات ضدحقوق بشری خود در جای جای گیتی دارد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با اجاره رسانه‌های دروغ‌پرداز و تبلیغات مسموم، ظالم را به عنوان مظلوم معرفی می‌کند، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران نقاب فریبنده حمایت از حقوق بشر را از چهره کریه و زشت سران استکباری جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل افکنده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ۱۷ هزار شهید ترور ایران اسلامی را سندی متقن بر حقانیت و مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و متذکر شد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای جمع‌آوری و انتشار وصیتنامه ۱۴۴ شهید ترور استان گیلان است.

وی با تاکید بر اهمیت معرفی و تبیین شخصیت شهدای شاخص ترور استان گیلان، تصریح کرد: اندیشه و منش پنج شهید گیلانی حادثه تروریستی هفتم تیر و همچنین شهدای برجسته دیگر همچون شهید «انصاری» تنها استاندار شهید کشور و شهید «ابوالحسن کریمی» و ... با زبان مانای هنر به نسل جوان معرفی گردد.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه حقانیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی علت اصلی تداوم دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران است، خاطرنشان کرد: جنایاتی که آمریکا در چهار دهه اخیر علیه مردم مسلمان ایران مرتکب شده در جهان بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به مظلومیت شهید آیت‌الله بهشتی، افزود: این شهید والامقام با اندیشه الهی، بیان قاطع و عملکرد خالصانه در عمر پربرکت خویش خار چشم دشمنان اسلام بود و در نهایت در راه انقلاب اسلامی به شهادت رسید و رستگار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت تشکیل ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در تمامی شهرستان‌ها و بخش ها، متذکر شد: از همه ظرفیت‌های استان برای تبیین هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استفاده شود.

وی با بیان اینکه دولت مستکبر آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است، تاکید کرد: دولتی که فریاد دفاع از حقوق بشر آن گوش فلک را پر کرده خود در راس ناقضان حقوق بشر قرار دارد و در دهه‌های اخیر بار‌ها حقوق ملت‌های آزاده جهان را به منظور تامین منافع شیطانی خود پایمال کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار