مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

افزایش تولید کتاب‌های صوتی حوزه دفاع مقدس در استان همدان

«مظفری» گفت: تولید کتاب‌های صوتی حوزه دفاع مقدس بین مرکز صداوسیمای همدان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۵۲۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ - 11June 2022

افزایش تولید کتاب‌های صوتی حوزه دفاع مقدس در استان همدان«کمال مظفری» مدیر روابط عمومی و فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس،‌ اظهار داشت: جلسه کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس با حضور «قهرمانی» معاون صدا در مرکز صداوسیمای همدان برگزار شد و در این جلسه مقرر شد یک رونمایی ویژه از تولیدات صوتی مشترک این دو دستگاه خصوصاً کتاب‌های صوتی‌ برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش تولید کتاب‌های صوتی حوزه دفاع مقدس بین دو دستگاه افزود: در این جلسه مقرر شد، تمام تولیدات صداوسیما در حوزه دفاع مقدس پیگیری شود و در برنامه‌های ویژه‌ای که تدارک دیده شده به‌صورت منظم و مستمر  با همکاری هر دو دستگاه بر روی آنتن رود.

‌مظفری تصریح کرد: تولیدات هر دو دستگاه با مشارکت یکدیگر همراه با یک ساختارسازی مشخص در سطح استان خصوصاً فضای مجازی انتشار خواهد داده شد.

وی متذکر شد: در این جلسه مصوب شد که هر دو دستگاه تولیدات خودشان را در اختیار یکدیگر قرار خواهند داد و باهم فکری و همچنین یک شبکه‌سازی مشخص در سطح استان فعالیت‌هایشان را گسترده‌تر خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی و فضای مجازی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس ‌همدان‌ ابراز داشت: در سطح تبلیغات هم قرار شد با توجه به ظرفیتی که در حوزه فرهنگ دفاع مقدس است و  همچنین ظرفیتی که صداوسیما و فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان دارد، یک گروه مشخص تشکیل و در یک برنامه‌ریزی منسجم و مشخص فعالیت‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار