مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

رسانه‌ها باید نقش موثری در توسعه داشته باشند

«جوادی» گفت: رسانه‌ها علاوه بر کمک همه جانبه به پیشرفت استان، به حوزه فرهنگ و هنر نیز کمک کنند.
کد خبر: ۵۲۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰ - 08June 2022

رسانه‌ها باید نقش موثری در توسعه داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، نشست هم اندیشی اعضاء خانه مطبوعات و بسیج رسانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در سالن کنفراس آن اداره کل برگزار شد.

«حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاثیر بالای رسانه‌ها بر افکار عمومی اظهار داشت: رسانه‌ها نباید تا جایی تنزل بیایند که عده‌ای فقط به عنوان محل کسب به آن بنگرند بلکه می‌توانند با جهت دهی درست، بر رویکرد مدیران تاثیر بگذارند و علاوه بر کمک همه جانبه به پیشرفت استان، به حوزه فرهنگ و هنر نیز یاری رسانند.

وی افزود: ما با رسانه‌های منتقد مشکلی نداریم، اما رسانه منتقدی که نیتش پیشرفت و توسعه فرهنگی و تعالی جامعه باشد و در کنار انتقاد، راهکار‌های برون رفت از مشکلات را نیز ارائه کند.

جوادی تصریح کرد: برای پیشرفت فرهنگ و هنر استان تعامل خواهیم داشت، ولی ذره‌ای از حقوق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران کوتاه نخواهیم آمد و در این راستا اهل معامله نیستم، ولی اهل تعامل هستم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در خصوص برنامه‌های آن اداره کل اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌های مهم و خوبی برای بخش‌های گوناگون فرهنگی و هنری استان، بویژه اقتصاد هنر در دست داریم که ان شاء لله به یاری خداوند و کمک اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان آن‌ها را اجرایی خواهیم کرد.

در پایان، از زحمات «عشرت کراری» مدیرعامل سابق خانه مطبوعات مازندران تقدیر و حکم مدیرعامل جدید «شهرام فهیمی» از سوی «حسین جوادی» به وی اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار