فراخوان دریافت آثار «نویسندگان نوقلم» استان مازندران منتشر شد

فراخوان دریافت آثار «نویسندگان نوقلم» استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منتشر شد.
کد خبر: ۵۲۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ - 08June 2022

برگزاری نخستین فراخوان دریافت آثار «نویسندگان نوقلم» استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به همت معاونت فرهنگی و آموزشی و اداره اسناد، انتشارات و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف آشنایی با «نویسندگان نوقلم» و ایجاد انگیزه جهت تولید آثار فاخر و ارزشمند نخستین دوره دریافت آثار نویسندگان نوقلم مازندران برگزار می‌شود.

همچنین در این فراخوان با اشاره به شرایط عمومی شرکت کنندگان و ویژگی آثار، آخرین مهلت دریافت آثار ۳۰ خرداد اعلام شد و آمده است: علاقمندان در سنین ۱۵ الی ۵۵ سال از استان مازندران می‌توانند آثار خود را مرتبط با حوزه ایثار و شهادت به صورت فایل word یا pdf و و با قلم B Nazanin سایز ۱۴ به سایت https://mazandaran.navideshahed.com/ ارسال کنند.

در فراخوان ذکر شده است که آثار در قالب‌های داستان کوتاه و بلند، خاطره نویسی، زندگی نامه، فیلمنامه، دل‌نوشته و یادداشت‌هایی که ارزش ادبی دارند، متن پیاده سازی مصاحبه‌ای که خود آن را از شخص دیگری گرفته اند، قابل پذیرش است.

همچنین ذکر نام و نام خانوادگی، استان، کد ملی، تاریخ تولد، شماره تماس و شماره‌ای که با آن پیام رسان سروش داشته باشند، ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار