نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز تأکید کرد؛

ضرورت تکمیل یادمان شهدای گمنام در بوستان‌های اهواز تا ۶ ماه آینده

«زارع‌زاده» با اشاره به تصویب طرح احداث یادمان‌های شهدای گمنام بوستان‌های اهواز در شورای اسلامی این شهر، گفت: شهرداری اهواز مکلف شده است که این یادمان‌ها را حداکثر تا شش ماه آینده با اولویت یادمان شهدای بوستان‌های میثاق و شهید سبحانی طراحی و اجرا کند.
کد خبر: ۵۲۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ - 09June 2022

یادمان شهدای گمنام سطح شهر اهواز باید تا ۶ ماه آینده تکمیل شوندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «حجت‌الله زارع‌زاده» نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز، در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز، اظهار داشت: قبور مطهر شهدای گمنام در تعدادی از پارک‌ها و بوستان‌های شهر اهواز وجود دارد که در سال‌های گذشته نسبت به احداث یادمان برای این قبور مطهر اقدامی انجام نشده است.

وی افزود: بوستان «شهید سبحانی» در بلوار قدس واقع در منطقه ششم، بوستان «میثاق» در منطقه چهارم و بوستان «جزیره» واقع در منطقه ۲ شهرداری، از جمله پارک‌هایی هستند که معطر به قبور شهدای گمنام هستند که باید یادمانی در شأن این شهدای عزیز بنا شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به تصویب طرح احداث یادمان شهدای گمنام بوستان‌های اهواز در شورای اسلامی این شهر، گفت: شهرداری اهواز مکلف شده است که این یادمان‌ها را حداکثر تا شش ماه آینده با اولویت یادمان شهدای بوستان‌های میثاق و شهید سبحانی طراحی و اجرا کند.

زارع‌زاده ادامه داد: با توجه به تعیین ردیف بودجه احداث یادمان شهدا در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اهواز، انتظار می‌رود احداث این یادمان‌ها با سرعت عملیاتی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار