معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

اجرای طرح «درمان از راه دور» برای گروه‌های خاص ایثارگران/ ایجاد خانه‌های ایثار در ۱۰ استان کشور

«عباسپور» با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری، یکی از این برنامه‌ها را موضوع «درمان از راه دور» دانست که برای گروه‌های خاص ایثارگران عملیاتی خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ - 09June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، از شهرکرد، «عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تدوین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری مقرر است برنامه‌هایی از جمله تداوم بیمه تکمیلی و خدمات بستری، سرپایی و دارویی ایثارگران، آموزش جانبازان و همسران آن‌ها و همچنین گروه‌های خاص جانبازی مانند جانبازان شیمیایی، اعصاب و روان، جانبازان نخاعی و نیز پایش سلامت این افراد و تشکیل پرونده سلامت آن‌ها اجرا شوند.

وی افزود: برگزاری اردو‌های خاص چندروزه برای جانبازان و خانواده آن‌ها، مراقبت‌های داخل منزل برای بیماران صعب‌العلاج، برگزاری تشکل‌های ایثارگری و نشست‌های مشورتی، از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده است؛ البته در سال جاری دو برنامه اصلی و محوری خواهیم داشت که افزایش تخت‌های بیمارستانی برای بیماران روانپزشکی یکی از این برنامه‌هاست و مقرر است تعداد این تخت‌ها از هزار به ۷ هزار افزایش پیدا کند. همچنین تعداد تخت‌های جنرال از ۲ هزار به ۷ هزار تخت خواهند رسید.

عباسپور ادامه داد: ایجاد خانه‌های ایثار نیز یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده است که در ۱۰ استان کشور برای ایثارگران و به ویژه والدین شهدا به بهره‌برداری خواهند رسید.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری، موضوع درمان از راه دور است که برای گروه‌های خاص ایثارگران عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار