در آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج وزارت نفت عنوان شد؛

جلوگیری از تاثیر شایعات در ادارات توسط بسیجیان/ تامین ۲۳ قلم کالای صنعتی وارداتی از طریق شرکت‌های دانش بنیان

حجت‌الاسلام شاهانی گفت: برای جلوگیری از تاثیر شایعات در روند کاری ادارات باید افزایش بصیرت در میان بسیجیان جزو دستور کارهای جدی مجموعه بسیج وزارتخانه‌ها باشد.
کد خبر: ۵۲۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 09June 2022

جلوگیری از تاثیر شایعات در ادارات توسط بسیجیان/ تامین ۲۳ قلم کالای صنعتی وارداتی از طریق شرکت‌های دانش بنیانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، صبح امروز طی حکمی از سوی سردار «غلامحسین سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، «محمدعلی فلاح» به‌عنوان فرمانده سابق بسیج وزارت نفت تکریم و «مرتضی شاهمیرزایی» به‌عنوان فرمانده جدید بسیج این وزارتخانه معرفی شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «امیرحسین شاهانی» مسئول نمایندگی‌ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار به لزوم احیای ظرفیت بسیج در ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: بسیج وزارتخانه‌ها باید از ارزش‌های ملی و مذهبی دفاع کند تا برکت ناشی از آن، عملکرد ادارات را به حد والایی از رضایت‌مندی برساند.

وی افزود: همچنین به منظور جلوگیری از تاثیر شایعات در روند کاری ادارات و وزارتخانه ها باید افزایش بصیرت در میان بسیجیان و خانواده های آنها جزو دستور کارهای جدی مجموعه بسیج وزارتخانه‌ها باشد.

مرتضی شاهمیرزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت هم عنوان کرد: قرار گرفتن در در جایگاه شهداء بار سنگینی است که بر دوش گرفته‌ایم، زیرا که خون ایشان موجب شد تا تولید پتروشیمی ما از ۱.۵ میلیون تن در اوایل انقلاب به ۹۰ میلیون تن برسد.

وی در ادامه‌ اضافه کرد: درنظر داریم ۲۳ قلم از کالاهای صنعتی که وارداتی است را از طریق شرکت‌های دانش بنیان و با تکیه بر علم و توان دانشمندان کشور تامین کنیم که مقدمات آن فراهم شده است.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار