با حکمی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح؛

سردار «مطهری» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس شد

سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «عباس مطهری» به‌عنوان رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.
کد خبر: ۵۲۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳ - 09June 2022

سردار «عباس مطهری» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس شدبه گزارش خبرنگار حماسه جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «عباس مطهری» با پیشنهاد سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از سوی سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، به‌عنوان رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.

در بخشی از این حکم به تلاش وافر در اجرای مفاد اساسنامه و سند راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، پیگیری و نظارت مداوم در ساخت مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس در استان‌های کشور، ارتباط با کارشناسان و نخبگان علمی و هنری برای تهیه و تدوین محتوای موزه‌ها و ایجاد هماهنگی بین موزه‌های دفاع مقدس کشور تاکید شده است. 

رئيس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از زحمات سردار «مطهری» در حوزه راهیان‌نور، برای وی توفیقات روزافزون را در مسئولیت جدید خواستار شد.

گفتنی است، سردار «مطهری» پیش از این به‌عنوان دبیر قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج مشغول به فعالیت بود.

در این مراسم سردار کارگر از خدمات سردار حسین ستوده در سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس قدردانی و پیگیری و تلاش‌های وی را در موضوع ساخت و تکميل موزه‌ها قابل تقدیر عنوان کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار