وزیر جهاد کشاورزی خبر داد؛

بسته پیشنهادی ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه کشاورزی و دامداری در چهارمحال و بختیاری

«ساداتی‌نژاد» از تهیه بسته پیشنهادی ۲ هزار میلیارد تومانی برای توسعه بخش کشاورزی و دامداری در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 09June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «سید جواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی، امروز (پنج‌شنبه) در جریان سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری، با خانواده شهیدان «عبدالوهاب و احمد حیدری» در «فارسان» دیدار کرد.

وی در این دیدار، با اشاره به افتخارات مادر این شهیدان گران‌قدر، اظهار داشت: این افتخارات بیان‌گر وظیفه سنگین مسئولان و نشان‌دهنده این موضوع است که چه خون‌هایی برای انقلاب اسلامی ایران و پایداری نظام اسلامی فدا شده است؛ بنابراین امید داریم خداوند توفیق انجام وظایف در برابر شهدا را به ما عطا کند.

وی افزود: بسته پیشنهادی ۲ هزار میلیارد تومانی در این سفر برای توسعه بخش کشاورزی و دامداری تهیه شده که در شورای اداری استان ارائه خواهد شد و امیدواریم پس از تصویب ریاست جمهوری، موجب رخداد یک نهضت خوب در حوزه کشاورزی استان شود.

ساداتی‌نژاد با اشاره به ظرفیت‌های استان چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: این استان یک استان کشاورزی و قطب تولید پروتئین کشور است و امیدواریم بتوانیم وظایف خود را در این حوزه انجام دهیم؛ چراکه با توسعه کشاورزی، دغدغه نماینده ولی فقیه در استان و همچنین مردم در حوزه اشتغال برطرف خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: امروز نیز در بازدید‌هایی که انجام خواهد شد، مطالبات مردم بررسی و این مطالبات در حضور رئیس جمهور به نمایندگی از مردم بیان می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار