رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد؛

آمادگی بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح بزرگ اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

«فتاح» گفت: برای اجرای طرح بزرگ اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد، بنیاد مستضعفان پای کار است که بایستی مسئولان استانی طرح بزرگ تعریف کنند تا سرمایه‌گذاری انجام شود.
کد خبر: ۵۲۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 09June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «سید پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، امروز (پنج‌شنبه) در نشست شورای اداری بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: برای رفع مشکلات، نیازمند اولویت‌بندی هستیم که از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم ایشان خواستار توجه به این مهم هستیم.

وی افزود: برای اجرای طرح بزرگ اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد، بنیاد مستضعفان پای کار است که بایستی مسئولان استانی طرح بزرگ تعریف کنند تا سرمایه‌گذاری انجام شود.

فتاح ادامه داد: گاوداری ۲ هزار و ۴۰۰ رأسی در یاسوج سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان بوده و ایجاد یک گاوداری جدید با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان، نیازمند زمین و آب است تا سرمایه‌گذاری انجام شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح بنیاد علوی در یک‌سال گذشته در دیشموک، گفت: در این یکسال کارهای خوبی اجرا شده است که بایستی به طرح‌های دیشموک سرعت و وسعت داده شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۱ میلیارد تومان اعتبار در دیشموک توسط بنیاد علوی هزینه شده است، اظهار داشت: در بخش دیشموک ۸۰ میلیارد تومان طرح تعریف شده است که ۵۰ میلیارد تومان آن در این سفر توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اختصاص می‌یابد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به سهمیه ۲ هزار واحد مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مسکن برای مددجویان تحت پوشش و افراد فاقد مسکن است که اگر سهم دیشموک کم است، به غیر از این ۲ هزار واحد، برای بخش دیشموک سهمیه اختصاص داده می‌شود که این مهم نیازمند همکاری مسئولان استانی است.

وی افزود: برای استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی قرض‌الحسنه اختصاص یافته که باجه بانک سینا در صورت اختصاص زمین در دیشموک ساخته می‌شود.

فتاح ادامه داد: برای اشتغالزایی در دیشموک خارج از سهمیه استانی، وام اشتغالزایی تدارک دیده می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به کمک به شهرداری دیشموک، گفت: برای مبلمان شهری دیشموک اعتباری به شهرداری کمک می‌شود تا در مبلمان شهری این شهر هزینه شود.

وی با اشاره به ساخت کلاس درس در دیشموک، افزود: طبق اولویت‌بندی با همکاری استاندار کهگیلویه و بویراحمد این مهم در شهر دیشموک و روستاهای بزرگ انجام می‌شود.

فتاح با اشاره به قول احداث یک مرکز درمانی بهداشتی در دیشموک، ادامه داد: در صورت تجهیز و همکاری علوم پزشکی استان، ساختمان مرکز بهداشت و درمان در دیشموک ساخته می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: ساخت هفت خانه عالم در بخش دیشموک را بنیاد مستضعفان بر عهده می‌گیرد تا در کنار ساخت سه خانه عالم فعلی، هفت خانه عالم جدید ساخته شود.

وی با اشاره به ساخت ساختمان اورژانس اجتماعی، افزود: در این زمینه هم کمک های لازم برای توسعه دیشموک و ساخت این مرکز داده می‌شود.

فتاح خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای توسعه دیشموک اجرایی و قول‌های داده شده عملیاتی می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات کوچک با همکاری دولت زیر نظر فرماندار و استانداری رفع می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار