مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری جشن روز دختر با حضور فرزندان شهدا در اهواز

دوسعلی وند از برگزاری نشست کانون دختران شهدا و جشن روز دختر با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در تالار ملی حفاری اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹ - 09June 2022

برگزاری جشن روز دختر با حضور فرزندان شهدا در اهواز«بتول دوسعلی‌وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‎‌پرس در اهواز از برگزاری نشست کانون دختران شهدا و جشن روز دختر با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در تالار ملی حفاری اهواز خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: در این نشست که با حضور جمعی از دختران نوجوان خانواده های معظم شهدای اهواز و تنی چند از همسران شهدا برگزار شد، در خصوص تبیین طرح گفتمان فاطمی و تنظیم برنامه های حوزه زن و دفاع مقدس و همچنین ایجاد کانون های مختلف اندیشه ورز دختران شهدا و تشکیل اردوهای فرهنگی، ورزشی، آموزشی و تربیتی برنامه ریزی شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز در این نشست بر حضور حداکثری دختران شهدا در این کانون تاکید کرد و گفت: فرزندان شهدا عزیز ملت هستند و انجام چنین نشست ها و مراسمات مفرحی برای این نوجوانان به خصوص دختران عزیز ضرورت دارد.

وی ضمن تاکید بر اجتناب از افراط و تفریط در برخورد با فرزندان شهدا، یادآور شد: فرزندان شهدا به شدت نیاز به توجه، محبت و برنامه های شاد و فاخری در حوزه خودشان متناسب با شرایط سنی شان دارند که باید این برنامه ها و مطالبات توسط اهالی فرهنگ و هنر و اندیشه برایشان مهیا و برنامه ریزی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: از بهترین ساعات خدمت ام این لحظاتی است که در کنار فرزندان عزیز شاهد هستم و امیدوارم بتوانیم در دیگر برنامه ها و مناسبت ها هم خدمت این نوگلان کشور باشیم.

در پایان این مراسم که با برگزاری چند مسابقه فرهنگی و هنری همراه بود با اهدا جوایزی از فرزندان شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار